کد خبر: ۶۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - 29 February 2016
روزان به نقل ازحسن روحانی : برابر شما ملت بزرگ به احترام می ایستم
روزنامه روزان : هنرمندانه با رای خود فضای جدیدی خلق کردید. دربرابر شما ملت بزرگ که افتخار تاریخ ایران زمین هستید به احترام می ایستم.

این روزنامه تیتر نخست را به عنوان تهرانِ آبی، اختصاص داد و آورد: آخرین ساعت شنبه شب وقتی نتایج اولیه انتخابات مجلس و خبرگان در تهران اعلام شد هیچ کس گمان نمی کرد ابعاد پیروزی به دست آمده برای اصلاح طلبان تا این حد بزرگ باشد. پیام رئیس دولت اصلاحات و ائتلاف حامیان دولت نتیجه داد و تهران یک سره آبی شد تا شوک وارده به اصولگرایان بیش از پیش باشد، شوکی که صبح دیروز و با حذف حدادعادل از لیست 30 نفر اول تهران تکمیل شد.

روزنامه روزان با انتخاب عنوان کسی یارای مقاومت در مقابل خواست مردم را ندارد، نوشت: آیت الله هاشمی که خود برنده اول انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران است در تازه ترین توئیت خود بعد از انتخابات نوشته است «هیچکسی یارای مقاومت در مقابل خواست اکثریت مردم را ندارد و هرکسی را مردم نخواهند باید کنار برود.» اما براساس نتایج به دست آمده، اکبر هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و محمد آقا امامی حائز اکثریت نسبی آراء در اولین شمارش آرای خبرگان تهران اعلام شدند این در حالی است که احمد جنتی و محمد یزدی به ترتیب پانزدهم و هفدهم شدند مصباح یزدی پدر معنوی جبهه پایداری جایگاه نوزدهم را به خود اختصاص داد.

هیچ مراسم جشنی از سوی دفتر ما برگزار نمی شود، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: در پی سئوال های مکرر شهروندان تهرانی از دفتر دکتر محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان مبنی بر برگزاری جشن پیروزی در انتخابات مجلس و نیز انتشار برخی شایعه ها در فضای مجازی، دفتر محمدرضا عارف اعلام کرد: ضمن قدردانی از اظهار لطف مردم بزرگوار ایران بویژه شهروندان محترم تهران به جهت حفظ حرمت ایام فاطمیه، هیچگونه مراسم جشنی در مقطع فعلی از سوی هواداران عارف برگزار نمی شود و در صورت لزوم، بعد از ایام فاطمیه به اطلاع مردم بزرگوارمان خواهد رسید.

روزنامه روزان با انتشار عنوان گردش نیروها در کشور امر مبارکی است، می نویسد: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور در پاسخ به سئوال دیگری درباره پیروزی اصلاح طلبان در تهران و تغییر دو سوم آرایش مجلس، یادآور شد: فکر می کنم گردش نیرو ها در کشور امر مبارکی است و اینکه مردم هستند که بر اساس سلایق خود و نیاز کشور به نیروهای مختلف اعتماد می کنند و با فراست به دنبال این هستند که افرادی که به دنبال خدمت گذاری هستند را انتخاب کنند.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «نصرت الله تاجیک: عارف حق دارد بخواهد رئیس مجلس شود»، «یک کارشناس مسائل اعتیاد عنوان کرد: کلینیک های ترک، عامل گسترش اعتیاد» و «حامد سلیمان زاده کارگردان «هملت و تو»: بازیگری در تئاتر را به کارگردانی ترجیح می دهم»، را منتشر کرد و در ستون یادداشت عنوان های «فقط با پنج کلمه» به قلم مهدی غفارزاده، «ملتی که دیگر حاضر به گوشه نشینی نیست» نوشته امیرحسین امیرفیض و «نگاهی به اخلاق انتخاباتی» به قلم سیدرضا اکرمی را برجسته کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: