کد خبر: ۶۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - 29 February 2016
روزنامه کیهان روزدوشنبه تیتر نخست خود را به خبری با عنوان « گزارش خبری تحلیلی کیهان / دروغ بزرگ ! 111 بیشتر از 153» اختصاص داد.
روزنامه کیهان روزدوشنبه تیتر نخست خود را به خبری با عنوان « گزارش خبری تحلیلی کیهان / دروغ بزرگ ! 111 بیشتر از 153» اختصاص داد.

 کیهان دربخشی ازاین خبر آورده است : با روشن شدن تدریجی نتیجه انتخابات مجلس دهم وخبرگان پنجم، اصلاح طلبان با تکیه بر نتایج به دست آمده تهران خبر از پیروزی بزرگ می دهند با وجود این وبا نگاهی به نتایج سراسری انتخابات به خوبی مشخص می شود که اصولگرایان در سراسر کشور پیروزی قاطعی را به دست آورده و مدعیان این بار نیز چشم خود را بر واقعیات و آمار حقیقی انتخابات بسته اند .

کیهان عکس نخست خود را به تصویری از تشییع پیکر فرج الله سلحشور که در حاشیه آن آمده تشییع باشکوه هنرمندی که به سینمای ایران آبرو بخشید اختصاص داد.
یادداشت روز کیهان به قلم حسین شریعتمداری با موضوع« هیبت الله» انتخابات را مورد بررسی قرار می دهد.

در بخشی از این یادداشت می خوانیم : درباره انتخابات دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که روز جمعه با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد و نتایج حاصل از آن، گفتنی هایی هست که شاید درنگاه اول چندان به چشم نیاید ویا درهیاهوی تبلیغاتی این روزها، پنهان بماند. یادداشت پیش روی اشاره ای گذرا به برخی از این نکات است.

این واقعیت میدانی - تاکید می شود میدانی- قابل تردید نیست که لیست مشترک سه گروه موسوم به اصلاحات، کارگزاران وحامیان دولت، درتهران، اکثریت آراء را به خود اختصاص داده است.
« آگراندیسمان نتایج تهران برای کتمان شکست سراسری اصلاح طلبان، نمره مردودی روزنامه اصلاح طلب به عملکرد اقتصادی دولت، شیرزاد: نتایج انتخابات متفاوت از خوش بینی ماست، این قدر به مردم دروغ گفتید خسته نشدید؟!،» اخبار ویژه این روزنامه است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: