کد خبر: ۶۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - 27 February 2016
حماسه ی 7 اسفند ، جلوه ی مردم سالاری دینی بود که بار دیگر در ایران اسلامیمان به نمایش درآمد.
حماسه ی 7 اسفند ، جلوه ی مردم سالاری دینی بود که بار دیگر در ایران اسلامیمان به نمایش درآمد.
 
دکتر غلامحسن تقی نتاج ، مدیر عامل بانک قوامین در پیامی ضمن تبریک حضور پر شور مردم انقلابی ایران پای صندوق های رأی  در جریان  دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان گفت : حماسه ی بزرگ  هفت اسفند ، جلوه ی مردم سالاری دینی بود که بار دیگر در ایران اسلامیمان به نمایش درآمد.

مدیر عامل بانک قوامین حضور قدرتمندانه مردم پای صندوق های رأی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران تبریک گفت و تصریح کرد : مردم مسلمان کشورمان با حضور گسترده در انتخابات هفت اسفند ، پیوندی دوباره با نظام اسلامی و وفاداری به شهدای انقلاب عزیزمان را به نمایش گذاشتند و  بنده به نوبه ی خود این پیروزی غرور آفرین را محضر شـهدای گرانقدر ، امام شـهدا  و رهبر فرزانه ی انقلاب اسـلامی و مـلت شهید پرور تبریک می گویم .

وی در ادامه ی پیام تبریک خود خاطر نشان کرد : قطعا این حماسه ی شکوهمند  پیامدهای بزرگی در عرصه ی ملی و بین المللی در پی دارد که یکی از آنها التزام خدمتگزاران به تلاش مضاعف در دستگاه های اجرایی کشور بالأخص در نظام بانکی است .

در این میان بانک قوامین مصمم تر از گذشته تلاش می کند در چهار چوب قوانین و در راستای رعایت اصول بانکداری اسلامی هم چنان خدمتگزاری امین برای مردم خوب کشورمان ، ایران اسلامی باشد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: