کد خبر: ۶۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - 26 February 2016
تاکنون میزان مشارکت حدود 60 درصد بوده ‌و با توجه به تراکم جمعیت در محل اخذ رأی با وجود اتمام زمان اخذ رأی احتمال افزایش وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر شاه‌آبادی امشب در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار کرد: بیشترین گزارش‌ها از تحرکات و تخلفات اندک به همکاری مردمی مربوط می‌شود.

وی با اشاره به گزارش لحظه‌ای سامانه جامع انتخابات گفت: تاکنون میزان مشارکت حدود 60 درصد بوده ‌و با توجه به تراکم جمعیت در محل اخذ رأی با وجود اتمام زمان اخذ رأی احتمال افزایش وجود دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان داشت: مشارکت در برخی حوزه‌ها حدود 80 تا 90 درصد نیز بوده ‌و احتمالا از 6 حوزه انتخابیه استان انتخابات در 2 یا 3 حوزه به دور دوم کشیده می‌شود.

شاه‌آبادی در مورد تخلفات نیز بیان داشت: برخی هواداران کاندیداها تحرکاتی داشتند که با اعزام اکیپ‌های بازرسی و هوشیاری بازرسان و نمایندگان فرمانداری و شورای نگهبان خنثی شد، اما مورد منجر به تشکیل پرونده در استان نداشتیم.

وی از رسانه‌ها خواست که از گمانه‌زنی و پیش‌بینی در مورد نتایج خودداری کنند و نتایج پس از جمع‌بندی فردا ساعت 9 صبح به اطلاع همگان خواهد رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: