کد خبر: ۶۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - 26 February 2016
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به تماسش با استانداران کشور گفت: انتخابات قطعا در برخی استان‌ها به تشخیص وزیر کشور تمدید می‌شود.
 
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به تماسش با استانداران کشور گفت: انتخابات قطعا در برخی استان‌ها به تشخیص وزیر کشور تمدید می‌شود.

به گزارش  مهر، امیری، قائم مقام وزارت کشور پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور با اشاره به حضور پرشور مردم در جریان انتخابات اظهار داشت: این حضور پرشور در پاسخ به دعوت مقام معظم رهبری بود.

وی در خصوص علت آغاز به کار با تأخیر برخی شعب اخذ رأی در تهران نیز افزود: برگزارکنندگان انتخابات، مردم هستند، در شهرهای بزرگی مثل تهران اگر در چند جا به علت دیر رسیدن یک عضو صندوق، انتخابات با دقایقی تأخیر آغاز شود، امر عجیبی نیست.

امیری ادامه داد: ما در همه نقاط کشور روند انتخابات را رصد کرده‌ایم.

وی در خصوص احتمال تمدید مهلت رأی‌گیری توضیح داد: من با تعدادی از استانداران محترم تماس تلفنی داشتم و از نحوه مشارکت مردم و ضرورت تمدید صحبت کردم. غالب آقایان استانداران به‌ویژه استانداران شهرهای بزرگ و استان تهران تقاضا داشتند آقای وزیر بعد از ۱۰ ساعت که حداقل مهلت قانونی برای برگزاری انتخابات است، باز هم مهلت برگزاری انتخابات را تمدید کنند.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: قطعا انتخابات در تعدادی از استان‌های کشور به تشخیص آقای وزیر تمدید خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: