کد خبر: ۶۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 23 February 2016
مشارکت بالا در انتخابات هفت اسفند برای دولت اعتدالی روحانی حیاتی تر است تا اصلاح طلبان. به عبارتی انتخابات آینده تاحدی موضوع مرگ و زندگی میانه روهاست. اگر مجلس به دست تندروهای ضد دولت بیفتد، افراطیون با انرژی یابی مجدد، دستاوردهای خارجی و داخلی دولت را بر باد خواهند داد.
 روزنامه آرمان در شماره سه شنبه چهارم اسفند در تشریح تیتر یک، از قول تئوریسین برجسته اصلاح طلب، نوشت: مشارکت بالا در انتخابات هفت اسفند برای دولت اعتدالی روحانی حیاتی تر است تا اصلاح طلبان. به عبارتی انتخابات آینده تاحدی موضوع مرگ و زندگی میانه روهاست. اگر مجلس به دست تندروهای ضد دولت بیفتد، افراطیون با انرژی یابی مجدد، دستاوردهای خارجی و داخلی دولت را بر باد خواهند داد.

این روزنامه با اشاره به عنوان تعبیر لیست انگلیسی توهین به شعور مردم است، آورد: آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تعبیر لیست انگلیسی را توهین به فهم و شعور مردم ایران دانست و گفت: تبلیغ بر این ماجرا که دشمنان برای مردم ایران تعیین تکلیف می کنند، بسیار زشت و زننده است، چون به گونه ای دارند القا می کنند که انگلیسی ها در سراسر کشور ایران نفوذ دارند و نامزد معرفی می کنند.

رای دادن بهتر از رای ندادن است، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر از قول حجت الاسلام عبدالله نوری وزیرکشور دولت اصلاحات، می خوانیم: امید که مردم هوشیار و باتجربه ایران بار دیگر موفقیت خود را در آزمون جدید به نمایش گذارند و با مشارکت خود در حد توان و امکان گزینش محدودی که برای آنها ایجاد شده است، گامی هرچند کوتاه در جهت بهبود شرایط و اوضاع کشور بردارند. روشن است که به این هدف هم، جز با حضور گسترده مردم در انتخابات و رای دادن به لیست کامل مورد حمایت اصلاح طلبان در هر دو مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سطح کشور نمی توان دست یافت. بدانیم که رای دادن بهتر از رای ندادن است و رای کامل دادن هم بهتر از رای ناقص دادن است.

این روزنامه با انتخاب عنوان معتادان خیابانی 10 برابر شده اند، می نویسد: سعید صفاتیان رئیس کارگروه کاهش تقاضای مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: در مجلس سعی نشده است که از افراد متخصص برای مشاوره بهره گیرند، با وجود آنکه این اقدام می تواند باعث کاهش ضعف های موجود شود. رئیس کارگروه کاهش تقاضای مواد مخدر با بیان اینکه دولت نهم و دهم نگاهی سخت افزاری به مسائل اجتماعی داشت، اظهار کرد: تعداد معتادان خیابانی طی هشت سال 10برابر شد، این در حالی است که برخی معتقدند تعداد معتادان ثابت مانده است، اما این موضوع را در جامعه مشاهده نمی کنیم.

روزنامه آرمان با درج عنوان موسم رسوایی دلواپسان! نوشت: دلواپسان بسیار تلاش دارند تا خبرسازی های خود را در پوشش های گوناگون ارایه دهند تا سبب تنوع شده و درصد دوگانگی آن بالا رود مثلا تیتر زدند که «آیات موحدی کرمانی، تسخیری، بطحائی گلپایگانی، اعرافی و دری نجف آبادی از «لیست انگلیسی» اعلام برائت کرده اند»؛ موضوعی که نشان از تلاش جدید دلواپسان برای هجمه به رقیب است و با آن لیست انگلیسی که از زبان مسئولان و در راستای هشدار بیان می شود تفاوت دارد پس نباید به این بخش توجه کرد.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «پروانه مافی: دغدغه اصلاح طلبان معیشت مردم است»، «هشدار وزیر اطلاعات: دیگران را انگلیسی خطاب نکنید» پرداخت.
روزنامه آرمان در ستون گفت و گوهای اختصاصی عنوان های «مقابل تندروها خواهیم ایستاد»، «هاشمی را در کنار رهبری شناسنامه نظام می دانیم» و «رای مردم زینتی نیست» را انتشار داد.
این روزنامه در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «ضرورت حفظ اتحاد اصلاح طلبان» را به قلم صادق زیبا کلام و در ستون سرمقاله عنوان «صندوق رای تنها راه حل» نوشته محمد علی مشفق را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: