کد خبر: ۶۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 15 February 2016
شهردار خرمشهر گفت:بهسازی میدان های قدیمی و ساخت میادین جدید در این شهر با استفاده از اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند آغاز شد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: محمدعلی دوایی فر با بیان آغاز عملیات بهسازی و احداث 15 میدان خرمشهر، افزود:عملیات احداث میدان های جدید در شهر با اعتبار 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه آزاد اروند اجرا می شود.

وی ادامه داد: نقشه و طراحی این میادین آماده شده و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری خرمشهر نیز مجری و ناظر کار این طرح است.

شهردار خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش با بیان برنامه های این نهاد خدمت رسان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در تعطیلات نوروزی سال آینده، از راه اندازی قطار گردشگری در خرمشهر خبر داد و گفت:این قطار نیاز به ریل ندارد و چرخ های آن از جنس لاستیک بوده و در خیابان به راحتی حرکت می کند.

دوایی فر تصریح کرد:این قطار شامل چهار واگن است و هر واگن با ظرفیت حداقل چهار نفر به طول 11 متر و عرض یک متر به شهروندان و مسافران خدمت رسانی می کند.
شهردار خرمشهر همچنین از آغاز به کار کارخانه آسفالت این شهر پس از شش ماه تعطیلی خبر داد.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای راه اندازی مجدد کارخانه را 12 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:کارخانه آسفالت خرمشهر به دلیل نقص فنی تعطیل بود و با استفاده از منابع مالی سازمان منطقه آزاد اروند بازسازی و راه اندازی شد.

شهر بندری خرمشهر با جاذبه های زیبا نظیر جزیره مینو ، تالاب ناصری و رودخانه کارون، همه ساله هموطنان بسیاری را از نقاط مختلف کشور به سوی خود می کشاند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: