کد خبر: ۶۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - 08 February 2016
دكتر مرتضي شهيدزاده رييس هيات مديره و مديرعامل بانك كشاورزي، در مراسم تجدید میثاق دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با آرمان‌های امام امت، با حضور در مرقد مطهر امام خميني (ره) به مقام شامخ آن رهبر فقيد و فرزانه و شهيدان انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي اداي احترام كرد.
بانک کشاورزیدكتر مرتضي شهيدزاده رييس هيات مديره و مديرعامل بانك كشاورزي، در مراسم تجدید میثاق دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با آرمان‌های امام امت، با حضور در مرقد مطهر امام خميني (ره) به مقام شامخ آن رهبر فقيد و فرزانه و شهيدان انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي اداي احترام كرد.

 دراين مراسم كه صبح روز یک شنبه 18 بهمن ماه با حضور دکتر طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی،معاونان وزیر، مدیران عامل بانک ها و سایر مسئولان این وزارتخانه در فضايي آکنده از نور ، معرفت و معنويت برگزارشد، شركت كنندگان ضمن احترام به مقام والاي امام امت و شهيدان با آرمان هاي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق كردند.

شایان ذکر است، مسعود شریفات مدیر امور حوزه مدیریت و شماري از كاركنان بانك كشاورزي در این تجدید میثاق، دكتر شهيدزاده را همراهي مي كردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: