کد خبر: ۶۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - 27 January 2016
استاندار خوزستان :
يکي از اهداف سياست های اقتصادي کشور، کاهش نابرابري‌هاي اقتصادي، فقر زدایی، کاهش فاصله طبقات اجتماعي و به طور کل استقرار عدالت مي‌باشد.
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در دیدار با سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: ارائه تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور توانمندسازی اقشار نیازمند جامعه در خروج از تحریم ها و همچنین در دوران پسا برجام نقش مهمی را ایفا می نماید.

 دولتی در این دیدار ضمن معرفی و تشریح سبد محصولات بانک اظهارداشت: يکي از اهداف سياست های اقتصادي کشور، کاهش نابرابري‌هاي اقتصادي، فقر زدایی، کاهش فاصله طبقات اجتماعي و به طور کل استقرار عدالت مي‌باشد.

وی افزود: توانمندسازي و بهبود وضعيت اشتغال، تامین مایحتاج ضروری و ودیعه مسکن، ارتقاي سطح اجتماعي- درماني - معيشتي، بهبود وضعيت آموزشي و فرهنگي و همچنین حفظ و تثبيت موقعيت شغلي افراد از جمله اقداماتی است که به تحقق عدالت اجتماعی کمک می کند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: بر اين اساس بانک قرض الحسنه مهر ایران با اختصاص منابع قرض الحسنه و با کارمزد 4 درصد گامهای موثری در زمینه توانمندسازی اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه برداشته است.

عبدالحسن مقتدایی در ادامه این دیدار با اشاره به افق های کشور در پسابرجام بیان داشت: لغو تحریم ها می تواند باکمک به رشد اقتصادی، توسعه و اشتغال جوانان و گسترش زمینه های تولیدی، در بهبود زندگی مردم و شکوفایی کشور به ویژه استان خوزستان نقش بسزایی داشته باشد.

وی با استقبال از خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به اقشار نیازمند و ضعیف جامعه توسط این بانک، نقش مهمی را در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه در خروج از شرایط سخت اقتصادی دوران تحریم داشته و مطمئنا در دوران پسابرجام نیز از جایگاه ویژه و تاثیر گذاری برخوردار است.

استاندار خوزستان با تاکید بر سنت الهی قرض الحسنه در آیات و روایات تصریح کرد: لازم است تا خیرین و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی در ترویج و اشاعه قرض الحسنه اهتمام داشته باشند.

در پایان بر تقویت همکاری های فی مابین بانک قرض الحسنه مهر ایران و استانداری خوزستان تاکید شد.

شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل استانداری برگزار شد، غفاری عضو هیات مدیره، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی و مقرب مدیرشعب استان خوزستان بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: