کد خبر: ۶۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۴ - 14 January 2016
مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر با حضور استاد بزرگ 19 کشور در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج" جام خزر" با حضور استاد بزرگ شطرنج 19 کشور جهان از جمله آناتولی کارپف قهرمان صاحب نام شطرنج جهان از 22 بهمن ماه به مدت هفت روز با حمایت و میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

در نشست دیدار اعضا کمیته برگزاری  این دوره از مسابقات با  رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گزارشی از نحوه برگزاری دوره های گذشته و همچنین  اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات از سوی رییس هیات شطرنج استان  به  وی ارائه شد.

رضا مسرور در این نشست با بیان اینکه برگزاری تورنمنت بین المللی شطرنج جام خزر به توسعه روابط اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی کشورهای منطقه  کمک خواهد کرد  افزود: توجه به ورزش مطمئناً درکاهش ناهنجاری های اجتماعی در جامعه  موثر بوده و برای شناسایی، رشد گردشگری ورزشی و توسعه  اقتصادی و فرهنگی مفید است.

مدیر عامل سازمان با تاکید بر اینکه میزبانی  مسابقات بین المللی در منطقه نیز از راهبردهای این سازمان در حوزه ورزش است اظهار داشت: با توجه به ماموریت تعریف شده مناطق آزاد در الگو سازی در حوزه های مختلف ،اقدامات مناسبی برای توسعه زیر ساخت های ورزشی و حمایت از ورزشهای دریایی و ساحلی در منطقه صورت گرفته  و برنامه های مختلفی در این حوزه ها در دست اقدام داریم .

وی با اشاره به سابقه و پتانسیل درخشان استان گیلان در پرورش استعدادهای ورزشی بر برگزاری  این مسابقات با استاندارهای کیفی بین المللی تاکید کرد و گفت: برگزاری مسابقات بین المللی با کیفیت مناسب در ایران  موجب میشود که شطرنج بازان مستعد ایرانی بتوانند در آن علاوه بر تجربه اندوزی ، عنوان و درجه بین المللی خود را نیز ارتقا دهند.

در این نشست مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان  از حمایت های رییس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان از ورزش گیلان و توسعه زیر ساخت های ورزشی در منطقه قدردانی کرد و از همراهی و همکاریهای صورت گرفته سازمان منطقه آزاد انزلی در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این مسابقات بین المللی درمنطقه تشکر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: