کد خبر: ۵۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۴ - 31 December 2015
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: آموزش و پرورش استان به تعهدات خود عمل نمی کند.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: حسین فروزان در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد ماکو بیش از سقف توافق با آموزش و پرورش به مدارس کمک کرده که این رقم به بیش از آن مبلغ چهار میلیارد و 600 میلیون تومان بالغ شده است. این در حالی است که وزارت آموزش و پرورش نیز تعهد کرده است که چهار میلیارد تومان پرداخت نماید که متاسفانه تاکنون هیچ گونه پرداختی صورت نگرفته است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش علاوه بر عدم پرداخت مبلغ فوق، حتی کمک‌های اصلی خود را نیز به مدارس منطقه قطع کرده است.

فروزان با اشاره به فعالیت های خیرین مدرسه ساز در منطقه اظهار داشت: در سال جاری سازمان منطقه آزاد ماکو با کمک یکی از خیرین محترم منطقه در حال ساخت چهار مدرسه است که از این تعداد، سه مدرسه به اتمام رسیده و یک باب نیز به زودی به اتمام می رسد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو وظیفه اصلی سازمان منطقه آزاد ماکو را آماده سازی زیر ساختها و آبادانی منطقه عنوان کرد که در این راستا تاکنون 80 درصد بودجه این سازمان به پروژه های عمرانی اختصاص یافته است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو کمک به بازمانده های تحصیل را از برنامه های سال آینده منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و از اتمام مدرسه یولاگلدی از توابع شهرستان شوط با مشارکت بخش خصوصی در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه این جلسه مدیران آموزش و پرورش ماکو، شوط و پلدشت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، به تشریح مشکلات حوزه مدیریتی‌شان پرداختند.
همچنین مدیر پژوهشسرای ماکو در این جلسه با ارائه گزارش از عملکرد این پژوهشسرا، خواستار تجهیز این مرکز شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: