کد خبر: ۵۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۴ - 29 December 2015
مراسم قرعه كشي جشنواره هاي «مهر فرهنگيان» و «دانش آموزي» مصادف با ميلاد نبي اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در محل ساختمان ادارات مركزي بانك سرمايه برگزار شد.
مراسم قرعه كشي جشنواره هاي «مهر فرهنگيان» و «دانش آموزي» مصادف با ميلاد نبي اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در محل ساختمان ادارات مركزي بانك سرمايه برگزار شد.

 مراسم قرعه كشي جشنواره هاي دانش آموزي و مهر فرهنگيان امروز مورخ 7 دي ماه و مصادف با ميلاد حضرت نبي اكرم(ص) و امام صادق(ع) و با حضور مديران ارشد وزارت آموزش و پرورش و بانك سرمايه و جمعي از اصحاب رسانه در سالن كنفرانس ساختمان ادارات مركزي بانك سرمايه برگزار شد.

در ابتداي اين نشست دكتر ضيايي قائم مقام بانك سرمايه ضمن اشاره به تسويه كامل بدهي هاي اين بانك به بانك مركزي و كاهش بدهي هاي آن به ساير بانك ها اظهار داشت: تلاش مديران بانك سرمايه همواره مصروف جذب منابع تميز و سپرده گذاري هاي قانونمند در راستاي سياست هاي بانك مركزي بوده است.

قائم مقام بانك سرمايه با اشاره به گزارش نه ماهه بانك سرمايه كه به زودي به سازمان بورس ارائه خواهد شد، بيان داشت: در اين گزارش شاهد تعديل مثبتي نسبت به گزارش شش ماهه بانك خواهيم بود و مطمئناً سهامداران عزيز ما از اين گزارش خشنود خواهند شد.

وي در پايان از دكتر غندالي، مدير عامل مؤسسه صندوق ذخيره فرهنگيان، و دكتر بطحائي، معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش، و همچنين مدير عامل سابق بانك سرمايه در خصوص برگزاري و حمايت از اين جشنواره تشكر كرد.

در ادامه اين جلسه، مجاوري، مشاور اجرايي معاونت توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش، با تشكر از بانك سرمايه در خصوص حمايت مالي از اين جشنواره ها اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه منعقده ميان وزارت آموزش و پرورش و بانك سرمايه اقداماتي را آغاز كرده ايم و در نظر داريم كه جامعه فرهنگيان و دانش آموزان عزيز را هرچه بيشتر به بانك سرمايه نزديك سازيم.
مجاوري برگزاري جشنواره هاي «مهر فرهنگيان» و «دانش آموزي» وزارت آموزش و پرورش با اسپانسري بانك سرمايه را اقدامي در همين راستا توصيف نمود و اظهار اميدواري كرد كه چنين برنامه هايي به تعامل هرچه بيشتر اين دو سازمان بينجامد.

در ادامه مراسم، دكتر پورشاطري، مدير امور طرح و توسعه بانك سرمايه، ضمن ارائه برخي آمار و ارقام مربوط به اين جشنواره ها و شركت كنندگان در آن ها، به بيان توضيحاتي در خصوص ويژگي هاي فني نرم افزار قرعه كشي پرداخت.

اين گزارش مي افزايد، سپس قرعه كشي جشنواره هاي مذكور انجام شد كه فهرست جوايز و اسامي برندگان در اطلاعيه بعدي وب سايت بانك، متعاقباً اعلام خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: