کد خبر: ۵۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۴ - 25 December 2015
فروشگاه رفاه شعبه تهرانسر طی مراسمی با حضور مدیرعامل فروشگاه‌های رفاه کشور بازگشایی شد.
فروشگاه رفاه شعبه تهرانسر طی مراسمی با حضور مدیرعامل فروشگاه‌های رفاه کشور بازگشایی شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، این فروشگاه در منطقه21 تهران با 2هزار متر مربع مساحت و با هزینه 25میلیارد ریال به منظور پیوستن به نسل جدید فروشگاه‌ها بر اساس آخرین استانداردهای جهانی و خواسته‌های کلیدی نسل جدید مشتریان از خرده‌فروشی طراحی شده است.

تجهیزات نوین ساختمانی و روشنایی، بازسازی نما، یخچال و فریزرهای جدید، ساخت نانوایی، در اتوماتیک و تجهیز به دوربین مداربسته و سیستم اعلام سرقت از جمله مواردی است که در این فروشگاه بازسازی یا خریداری شده‌اند.

فروشگاه رفاه در گروه فروشگاه‌های اکسترا قرار دارد که در آن اقلامی چون مواد غذایی، بهداشتی، مواد مصرفی روزمره، پوشاک، نوشت‌افزار، لوازم اداری، لوازم خانگی و خدمات جنبی غیرکالایی عرضه می‌شود.

در فروشگاه شعبه تهرانسر بیش از 8 هزار قلم کالا و فِرِش‌مارکت (اقلام غذایی تازه مانند گوشت و سبزیجات و پخت نان) وجود دارد و به مناسبت بازگشایی آن بسیاری از اقلام با تخفیف 20 تا 50درصد به فروش رسید.

دسترسی آسان، اطمینان متقابل، ارتباط با مشتری، لذت از خرید، قیمت مناسب و انتخاب نخست مشتری بودن از محورهای این فروشگاه برای مشتری‌مداری است.

در این مراسم، فرشید گلزاده کرمانی، مدیرعامل فروشگاه‌های رفاه کشور پس از بازدید از قسمت‌های مختلف، نخستین خرید را انجام داد. همچنین در جشنی کوتاه، این مراسم با گریم و عکس‌برداری از کودکان، پذیرایی از مشتریان و پخش موزیک شاد همراه بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: