کد خبر: ۵۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۴ - 25 December 2015
با وجود درخشش استفن کری در بازی های اخیر، لبران جیمز و کوبی برایانت همچنان محبوب ترین بازیکنان NBA محسوب می شوند.
طبق آخرین نظرسنجی ESPN، لبران جیمز برای دهمین فصل متوالی، محبوبترین بسکتبالیست در میان بازیکنان NBA از نظر هواداران حرفه ای تر است.

نظرسنجی ای‌اس‌پی‌ان هر سال، ۴ بار انجام می شود و در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵، جیمز با ۲۲٫۴ درصد آرا، از نظر کسانی که مسابقات NBA را به صورت منطم دنبال می کنند، محبوبترین است.

کوبی برایانت که آخرین بار در آغاز سال ۲۰۱۳ محبوبترین بازیکن بود، در نظرسنجی اخیر با به دست آوردن ۱۳٫۹ درصد از رای طرفداران، در جایگاه دوم قرار گرفته است. استفن کری، گارد گلدن استیت واریورز نیز با در اختیار داشتن ۱۲٫۵ درصد آرا، در رده‌ی سوم نطرسنجی قرار گرفته است.

میزان محبوبیت کری پس از به دست آوردن عنوان باارزش ترین بازیکن فصل ۲۰۱۴-۱۵ و قهرمانی در فصل گذشته، رشد چشمگیری داشته است. در سه ماهه سوم سال گذشته، تنها ۲٫۱ درصد از طرفداران، کری را به عنوان بازیکن محبوب خود انتخاب کرده بودند. جهش کری باعث شده است کوین دورنت از لیست سه بازیکن محبوب خارج شود.

جیمز که پس از به دست آوردن دومین قهرمانی خود با میامی هیت در سال ۲۰۱۳، عنوان محبوبترین بازیکن را حفظ کرده است، در میان همه ملیت ها به جز اسپانیایی ها، محبوبترین بوده است. در میان طرفداران اسپانیایی NBA، کوبی برایانت از جیمز محبوب تر بوده است.

پیراهن استفن کری در حال حاضر پرفروش ترین پیراهن لیگ است و طبق آمار خرده فروشی Fanatics، در ۴۶ ایالت در رده نخست فروش قرار دارد. پیراهن های جیمز و برایانت نیز در رده های دوم و سوم از نظر فروش قرار دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: