کد خبر: ۵۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۴ - 23 December 2015
مسعود ایزدی افزود: این رقم در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200هزار نفر 50میلیون تومان و در سایر شهرها 40میلیون تومان به اضافه 10میلیون تومان وام جعاله است.
خبرگزاری میزان -وام مسکن از روز گذشته و با سود تسهیلات 18.5درصد و برای جعاله 15درصد به متقاضیان اهدا می شود.

مدیر روابط عمومی بانک مسکن در گفت وگو با  میزان، درباره آغاز طرح اعطای وام 60میلیون تومانی خرید مسکن از روز گذشته بیان کرد: این وام که پرداخت آن از روز گذشته آغاز شده که در تهران مبلغ این وام 60میلیون تومان از محل اوراق است که می تواند برای ساخت و خرید مسکن استفاده کنند. متقاضیان می توانند 10میلیون تومان هم برای جعاله و تعمیرات مسکن به کار ببرند.

مسعود ایزدی افزود:  این رقم در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200هزار نفر 50میلیون تومان و در سایر شهرها 40میلیون تومان به اضافه 10میلیون تومان وام جعاله است.  

وی درباره سود این تسهیلات گفت: سود این تسهیلات 18.5درصد و برای جعاله 15درصد است و دوره بازپرداخت آن 12ساله است. این تسهیلات به واحدهای مسکونی تعلق می گیرد که از زمان ساخت آن 20سال نگذشته باشد.

مدیر روابط عمومی بانک مسکن در ادامه درباره اقساط بازپرداخت این تسهیلات بیان کرد: بانک مسکن روش های مختلفی مانند روش پلکانی، روش داده و روش دوره ای در نظر گرفته است که هر کدوم شرایط متفاوتی را پی روی متقاضی وام می گذارد.

وی ادامه داد: برای نمونه، اقساط سالیانه به روش پلکانی در تهران با حدود 867هزار تومان آغاز می شود.

ایزدی مطرح کرد: هر کسی که قبلاً حساب داشته و الان امتیاز لازم را کسب کرده اند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند و کسی که حساب نداشته می تواند اوراق آن را از فرابورس تهیه کرده و برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن مراجعه کند و لازم نیست در صف انتظار برای دریافت وام باشد.

وی ادامه داد: تعداد وام های اعطایی بستگی به تعداد اوراق منتشره دارد. در آبان ماه حدود 900هزار واحد اوراق منتشر شد که این تعداد در آذرماه به 600هزار واحد اوراق رسید. 

ای مقام بانک مسکن گفت: این وام چون نیاز به سپرده گذاری دارد و تعداد اوراق خریداری شده در ک ماه مشخص است، محدودیتی برای عرضه محدود و ایجاد سهمیه ندارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: