کد خبر: ۵۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 21 December 2015
در این جشنواره که با حضور و شرکت تعداد زیادی از بانک ها و موسسات بیمه کشور برگزارشد، دکتر سیدمحمد جعفری رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان طی سخنانی، ضمن ضعیف خواندن فرهنگ مشتری گرایی در ایران، مشتری مداری را تنها گزینه توسعه اقتصادی کشور دانست تا براساس آن، همه انرژی های موجود در بازاراقتصادی کشور صرف تولید ومصرف کالاهای داخلی شود.
بانک انصار با دریافت «نشان عالی رضایت مندی مشتریان» در نخستین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری در حوزه بانک وبیمه  که با عنوان «مدیریت شایسته در بانک وبیمه» وحضور انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مجلس شورای اسلامی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مرکزهمایش های بین المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزارشد، باردیگر در زمینه رعایت حقوق مشتریان، مورد تأیید مراجع ذیصلاح کشور قرارگرفت.

به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات، در این جشنواره که با حضور و شرکت تعداد زیادی از بانک ها و موسسات بیمه کشور برگزارشد، دکتر سیدمحمد جعفری رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان طی سخنانی، ضمن ضعیف خواندن فرهنگ مشتری گرایی در ایران، مشتری مداری را تنها گزینه توسعه اقتصادی کشور دانست تا براساس آن، همه انرژی های موجود در بازاراقتصادی کشور صرف تولید ومصرف کالاهای داخلی شود.

دکتر بانک معاون کل نهادریاست جمهوری سخنران دیگر این جشنواره بود که استفاده از ظرفیت های داخلی را برای ایجاد نظام اقتصادی مشتری مدار توصیه کرده و با تأکید بر ضرورت توجه به شرایط کنونی و مشکلات موجود، از کلیه دست اندرکاران اقتصادی کشور خواست که در تحقق اهداف اقتصادی مبتنی بر رضایتمندی مشتریان، همکاری کنند.

این گزارش حاکی است  خانم محمدی زاده مدیرخدمات مشتریان بانک انصار ، نشان عالی رضایت مندی را به نمایندگی ازسوی  مدیرعامل بانک انصار دکترابراهیمی دریافت کرد و این بانک طی سال های اخیر براساس راهبرد مشتری مداری و توسعه فعالیت های حرفه ای، اقدام به ایجاد مرکزخدمات مشتریان، باشگاه مشتریان و اجرای ده ها طرح وبرنامه بامحوریت رضایتمندی مشتریان نموده و کوشیده است که سطح رضایت مشتریان خود را مبتنی بر استانداردهای بین المللی، ارتقا دهد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: