کد خبر: ۵۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - 05 December 2015
رضا رشیدپور در بخشی از این برنامه به گذشته این بازیگر و مجری پرداخت و گفت شما زمانی که در مالزی بودید با علیرضا امیر قاسمی جلسه گذاشتید برای کنسرت و گفته می‌شد که شما دیسکو هم دارید.
الهام چرخنده دربرنامه «دید در شب» گفت که من و پدر جد بختیاری‌ام هم نمی‌تواند جای گوگوش باشد.

رضا رشیدپور در بخشی از این برنامه به گذشته این بازیگر و مجری پرداخت و گفت شما زمانی که در مالزی بودید با علیرضا امیر قاسمی جلسه گذاشتید برای کنسرت و گفته می‌شد که شما دیسکو هم دارید.

چرخنده در پاسخ گفت که من با آقای امیرقاسمی تنها جلسه نگذاشتم، آقای نوابی پدر ارسطو [همسر سابق چرخنده] هم حضور داشتند، در آن جلسه هم حجابم کاملا رعایت شده بود.

او تاکید کرد که تا به حال پایش را در دیسکو نگذاشته است. رشیدپور هم به چرخنده گفت که البته فضای کنسرت در خارج از کشور فرقی با دیسکو ندارد، ما فقط شنیدیم و شما خودتان بودید و دیدید.

چرخنده گفت که در یکی از بهترین سالن‌های مالزی(برج دوقلو) که محل کنسرت گوگوش و هنرمندان خارجی دیگر است، برای هنرمندان ایرانی مثل بنیامین برنامه گذاشته و امکانی را برای اجرای هنرمندان داخل ایران فراهم کرده‌است.

او گفت که قرار بوده احسان خواجه امیری هم در همین سالن برنامه اجرا کند، اما این اتفاق نیفتاده است. او تاکید کرد که در این برنامه ها هم با لباس بختیاری و حجاب کامل حضور داشته است.

رشیدپور به یکی از نقل قول های این بازیگر و مجری اشاره کرد و گفت که شما گفته بودید می خواستم جای گوگوش را بگیرم. او هم جواب داد:« من و پدر جد بختیاری ام هم نمی تواند جای گوگوش باشد. ما گل به خودی خوردیم آقای رشیدپور. بدترین مقاله را درباره‌ی من  خبرگزاری ای نوشت که منتسب به سپاه هست.»

رشیدپور پرسید که منظور شما خبرگزاری فارس است و چرخنده هم گفت: «بله». او اضافه کرد که من با این خبرگزاری تماس گرفتم و گفتم چرا من را با یک بیمار اسکیزو فرنی مقایسه کرده‌اید؟ من مادر دوتا بچه هستم. خانمی که جواب داد گفت که ببخشید اشتباه شده است و …همین خبرگزاری زمانی که من برای دیدار با رهبری دعوت شده بودم، اسم همه‌ی هنرمندان را نوشت و اسم من را ننوشت.

رشیدپور از چرخنده پرسید: «شما می‌گوئید گل به خودی خوردید و بعد اشاره می‌کنید، خبرگزاری فارس منتسب به سپاه هست، مگر شما سپاهی هستید؟ که چرخنده پاسخ داد: «خیر.»

مجری برنامه‌ی «دید در شب» از چرخنده پرسید که شما مدرکی دارید که خبرگزاری فارس به شما گفته اسکیزوفرنی هستید، او هم پاسخ داد: «مرا با یک آقایی مقایسه کرده بودند که آمده بود مدعی جریانی شده بود.»

رشیدپور تا انتهای برنامه چندبار از چرخنده در مورد نقل قول او در مورد گوگوش پرسید و در نهایت چرخنده گفت که چنین جمله‌ای را نگفته است.

چرخنده با اشاره به مذهبی بودن خانواده‌اش گفت ” مادرم محجبه است. خواهرم در زمینه الهیات تحصیل کرده و خودم هم تا پیش از ازدواج چادری و قاری قرآن بودم و در میان دوستانم به نام الهام یاعلی شناخته می‌شدم. این مدت هم که دوباره چادری شدم، بابت‌اش هیچ سودی نبردم.” او با تکذیب گرفتن بودجه‌ی یک و نیم میلیاردی برای ساخت سریال مستند گفت: ” تنها هدیه‌ای که این مدت گرفتم، کتاب صحیفه‌ی نور بوده!”

در بخشی از برنامه‌ قسمتی از شو "ستاره‌ی مهاجر” با اجرای الهام چرخنده پخش شد. در این برنامه چرخنده با آرایش و حجاب کلاه و کت مشغول آوازخوانی بود. چرخنده اجرای این برنامه را بزرگ‌ترین اشتباه خود دانست و گفت به خاطرش هشت سال ممنوع‌الکار شده. اما مدعی شد از فرصت اجرای این برنامه هم برای تبلیغ شیعه و قرآن استفاده کرده و به همین دلیل هفده قسمت از برنامه‌اش از سوی مدیریت شبکه‌ی تلویزیونی مهاجرتی‌وی توقیف شده است.

چرخنده که در بخش‌های زیادی از برنامه بابت فشار از سوی جامعه گریه می‌کرد، درباره‌ی وضعیت فرزندان‌اش صحبت کرد و گفت "پسر بزرگم دو ماه است مدرسه نمی‌رود. بابت مشکلات پیش آمده شرمنده فرزندانم هستم. اگر به دو سال قبل برگردم، باز حجاب را انتخاب می‌کنم اما در ایران نمی‌مانم. چون در کشورهای دیگر به حجاب احترام بیش‌تری می‌گذارند. من عاشق عشق‌بازی با ائمه اطهار هستم  اما بابت این رفتارم از سوی جامعه مورد اذیت و آزار قرار گرفتم.”

الهام چرخنده درباره‌ی توهین به مادر یکی از دانشجویان در جلسه‌ی سخن‌رانی در دانشگاه آزاد نور گفت "من ابتدا معذرت می‌خواهم بابت آن حرف. گرچه فیلمی که پخش شده، دست‌کاری شده است. اما امام حسین هم که معصوم است خطاب به حر می‌گوید مادرت به عزات بشینه؛ من که یک پاپتی پر از گناه بیش نیستم. در آن جلسه هم از ابتدا من مورد توهین‌های رکیک قرار گرفتم و وقتی کسی از بین جمعیت به من گفت الهام جون تو آنجلینا جولی هستی؟ پاسخ دادم نه مادرت است! چون به قول مولا علی گر زدی ضربتی، ضربتی نوش کن!”

چرخنده در ادامه به مشکلات و مصائبی که چادر سر کردن برایش پیش آورده اشاره کرد و گفت "به مادرم در آرایشگاه به خاطر من پس گردنی زدند. اما خطاب به مادرم می‌گویم به خاطر فاطمه‌ی زهرا کتک خوردی؛ نوش جان‌ات!” کشیدن چادر از سر در دانشگاه بابل و آتش زدن چادر با فندک در خیابان بخش دیگری از ادعاهای چرخنده بود مبنی بر مورد تعرض قرار گرفتن از سوی معترضان به حجاب او.

 از معبد هندوها تا دفتر جِم

بخش زیادی از مصاحبه‌ی رشیدپور با چرخنده مربوط به مدت زمان حضور این بازی‌گر و مجری سابق در کشور مالزی بود. رشیدپور پرسش‌اش را با حضور و زندگی کوتاه مدت چرخنده در معبد هندوها شروع کرد و چرخنده پاسخ داد که برای رسیدن به پاسخ این پرسش که هندوها چگونه به بالا وصل هستند، فیلم مستندی درباره‌شان ساخته. فعالیت دیگر الهام چرخنده در مالزی هم‌کاری با شبکه‌ی جِم و دوبله‌ی سریال "عشق ممنوع” بوده. مجری برنامه با مطرح کردن این‌که چطور این بازیگر تا سن ۳۵ ساله‌گی متوجه فساد شبکه‌های ماهواره‌ای نبوده از او پرسید که چطور دو سال بعد به چنین تحولی رسیده؟ چرخنده گفت من آشپزی هستم که می‌دانم غذاها را چطور و به چه منظور درست می‌کنند؛ برای همین خودم از این غذاها نمی‌خورم  و تلاشم این است که دیگران هم این غذای مسموم را نخورند. چون سریال‌های ماهواره‌ای به دنبال تغییر سبک زندگی مردم و عادی کردن زنا، ربا و مشروب‌خواری هستند.

نماینده‌ی مجلس می‌شوم

مجری برنامه‌ی  دید در شب با عنوان کردن این‌که تصور عمومی بر این است که تمام فعالیت‌های چرخنده برای رسیدن به نمایندگی مجلس است، درباره‌ی چنین احتمالی از او سوال کرد. چرخنده در پاسخ گفت "من سواد سیاسی پائینی دارم اما اگر زمانی به این نتیجه برسم که می‌توانم کمکی بکنم حتما نماینده‌ی مجلس هم می‌شوم.”

گل‌شیفته‌ و لباس نامرئی

در بخش پایانی برنامه عکس‌های مختلفی برای چرخنده پخش شد تا نظرش را درباره‌شان بگوید. چرخنده احمدی‌نژاد را رئیس جمهور اسبق، حسن روحانی را رئیس‌جمهور خندان، همسر سابق‌اش را پدر فرزندش خواند و در مقابل عکس گل‌شیفته فراهانی گفت "حیف از آن همه استعداد. البته من  او را قضاوت نمی‌کنم.” مجری برنامه اما با اشاره به سخنرانی چرخنده در دانشگاه گفت که او پیش از این گلشیفته را دختری با لباس نامرئی خطاب کرده. چرخنده در پاسخ گفت "اما به او و خانواده‌اش بی‌احترامی نکردم.”
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: