کد خبر: ۵۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - 04 December 2015
به طور کلی 46 درصد شهروندان انگلیسی با حملات هوایی این کشور علیه داعش مخالف هستند. 56 درصد افراد بین 18 تا 34 سال سن با حملات هوایی انگلیس علیه تروریست های داعش مخالفت کرده اند.
 نظرسنجی موسسه اسکای دیتا حاکی است، 57 درصد لندنی ها اعلام کرده اند که با آغاز حملات هوایی این کشور علیه گروه تروریستی داعش در سوریه، احساس امنیت کمتری می کنند و 61 درصد آنها نیز مخالفت خود را با حملات هوایی اعلام کرده اند.

به گزارش تسنیم، این نظرسنجی افزود: به طور کلی 46 درصد شهروندان انگلیسی با حملات هوایی این کشور علیه داعش مخالف هستند. 56 درصد افراد بین 18 تا 34 سال سن با حملات هوایی انگلیس علیه تروریست های داعش مخالفت کرده اند.

43 درصد شهروندان انگلیسی نیز به طور کلی اعلام کرده اند که با آغاز حملات هوایی در سوریه احساس امنیت کمتری دارند و 47 درصد آنها نیز بر این باورند که دخالت در سوریه برای مردم انگلیس بد خواهد بود.

انگلیس نیز از روز پنج شنبه به ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا پیوسته و میدان های نفتی داعش در سوریه را بمباران کرده است. پارلمان انگلیس به تازگی به طرح دولت دیوید کامرون برای بمباران مواضع داعش در سوریه رای مثبت داده است.

ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش متشکل از 60 کشور جهان، از سپتامبر 2014 میلادی حملات هوایی علیه مواضع داعش را در خاک سوریه آغاز کرده اند. این حملات بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل انجام شده است.




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: