کد خبر: ۵۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - 25 November 2015
بانک‌پاسارگاد با تکيه بر سيستم Core-Banking خود همچنان در ارائه انواع خدمات بانکداري‌ الکترونيک پيشگام است.
 بانک‌پاسارگاد با تکيه بر سيستم Core-Banking خود همچنان در ارائه انواع خدمات بانکداري‌ الکترونيک پيشگام است. 

خسرو رفيعي، مشاور مدير عامل و مدير روابط‌ عمومي اين بانک، با بيان اين مطلب گفت: بانک‌ پاسارگاد تنها بانکي است که سيستم Core-Banking منحصر به خود را داراست. سيستمي که توسط بهترين و زبده‌ترين متخصصان کشور در زمينه IT و فناوري‌هاي مربوط به آن تهيه شده‌است. اين سيستم به بانک‌ پاسارگاد اين امکان را داده‌ است که در بستر آن، انواع خدمات بانکداري الکترونيک را به مشتريان خود ارائه دهد.

وي ادامه داد: امنيت، تنوع و کيفيت بسيار خوب، از ويژگي‌هاي مهم خدمات بانکداري الکترونيک در بانک‌پاسارگاد محسوب مي‌شوند. به‌‌طوري‌که بيش از 95 درصد از تراکنش‌هاي اين بانک، از طريق بانکداري‌الکترونيک انجام مي‌شود. اين امر سبب شده‌ است مشتريان گرامي از رفت و آمدهاي غير ضروري به شعبه‌هاي اين بانک اجتناب نمايند و در وقت و هزينه خود، صرفه‌جويي کنند.

مدير روابط‌ عمومي بانک‌ پاسارگاد افزود: اين خدمات همچنين باعث شده‌ است بانک‌ پاسارگاد به عنوان يک بانک سبز، به مسووليت‌هاي اجتماعي خود در پاسداري از محيط‌ زيست و فرهنگ‌سازي در اين خصوص جامه عمل بپوشاند. يکي از مهم‌ترين اقدامات اين بانک در اين مسير، برگزاري دوره‌هاي آموزشي با هزينه خود، براي بهره‌مندي مشتريان از خدمات بانکداري الکترونيک است.

رفيعي در ادامه ضمن اشاره به برخي از خدمات بانکداري الکترونيک در بانک‌ پاسارگاد، خاطرنشان کرد: خدماتي مانند بانکداري مجازي، سامانه پرداخت امن پاسارگاد، کارت مجازي، من‌کارت پاسارگاد، آني‌بانک ‌پاسارگاد، اس ام اس بانک، پرداخت همراه پاسارگاد، تلفن‌بانک پاسارگاد، همراه بانک پاسارگاد، انواع کارت‌هاي الکترونيکي، سامانه پرداخت تلفني، اتصال به درگاه پرداخت اينترنتي و... برخي از اين خدمات هستند. به زودي با بهره‌مندي از بستر سيستم Core banking، خدمات متنوع ديگري نيز به اين گروه افزوده خواهد شد.

گفتني است مشتريان گرامي مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با مرکز مشاوره و اطلاع‌رساني بانک‌ پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل فرمايند و يا از طريق سيستم بازخورد بر روي سايت بانک‌ پاسارگاد، به نشاني www.bpi.ir با اين مجموعه ارتباط برقرار کنند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: