کد خبر: ۵۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - 13 November 2015
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، از عقد تفاهم نامه میان این سازمان و اتاق بازرگانی برزیل در ایران خبر داد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: اسماعیل زمانی  گفت:در این همکاری مشترک، مقرر شد در راستای بهبود کیفی فضاها و اماکن ورزشی منطقه آزاد اروند با استفاده از روش های مدرن و تکنولوژی پیشرفته، خدمات عمرانی و فنی از سوی اتاق بازرگانی برزیل در ایران ارائه شود.

وی سرمایه گذاری در راستای ایجاد و توسعه مدارس فوتبال و باشگاه های ورزشی با هدف کمک به توسعه ورزش بدون مرز را از بخش های مهم این تفاهم نامه عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود:در آبادان و خرمشهر استعداد ورزشی به ویژه در رشته فوتبال وجود دارد و باید برای کشف و شکوفایی آنان ابزار لازم در اختیار باشد.

زمانی با بیان نگاه مثبت سازمان منطقه آزاد اروند به ورزش منطقه، ادامه داد:با عقد این تفاهم نامه و بها دادن به مدارس فوتبال در سنین پایه ای می توان در آینده ای نزدیک شاهد رشد و پرورش بازیکنان بومی باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت:البته ما در رشته های دیگر ورزشی نیز برنامه داریم و این سازمان نیز به برخی از رشته ها برای پیشرفت، کمک کرده است.

زمانی در خصوص میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند از دومین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان در خرمشهر نیز، گفت:با توجه به میزبانی خوبی که سال گذشته سازمان منطقه آزاد اروند از این مسابقات در آبادان داشت دومین دوره نیز به خرمشهر داده شد.

وی افزود:زمان اندکی تا آغاز این مسابقات باقی مانده است و باید زیر ساخت ها برای برگزاری مناسب این رقابت ها فراهم شود.

تفاهم نامه همکاری ورزشی بین سامان منطقه آزاد اروند و سازمان و اتاق بازرگانی برزیل در ایران صبح امروز با حضور اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و رومانا داوگانوک، رییس اتاق بازرگانی برزیل در ایران امضا شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: