کد خبر: ۵۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - 06 November 2015
دکتر نتاج در جمع مدیران روابط عمومی بانک ها :
روابط عمومی ها راهبران حس گر سازمان هستند که فرایند تاثیر گذاری و تاثرپذیری هوشمندانه وعاقلانه را در جریان برقراری ارتباطات دوسویه میان سازمان و ذینفعان مدنظر قرار می دهند .
روابط عمومی ها راهبران حس گر سازمان هستند که فرایند تاثیر گذاری و تاثرپذیری هوشمندانه وعاقلانه را در جریان برقراری ارتباطات دوسویه میان سازمان و ذینفعان مدنظر قرار می دهند .

دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین درجمع مدیران روابط عمومی بانک ها وسازمان ها با بیان مطالب فوق گفت : روابط عمومی ها نمای کامل سازمان ها هستند و با در اختیار داشتن ویژگی هایی از جمله صمیمیت ، صداقت ، مشتری مداری و .... می تواند ارائه ی خدمت بی منت را به عنوان سرلوحه ی امور در کل سازمان تسری بخشد .

مدیرعامل بانک قوامین که در هفتمین نشست شورای سیاستگزاری یازدهمین سمپوزیوم  بین المللی روابط عمومی سخن می گفت ، روابط عمومی وفعالیت هایش را سرمایه ی مهم سازمان دانست و تصریح کرد : ذینفعان حق دارند در فرایند پاسخ گویی سازمان اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و مدیران روابط عمومی باید در این زمینه از اثربخش ترین رسانه ها استفاده نمایند .

دکتر نتاج در ادامه تحقق سه ویژگی مشروعیت ، مقبولیت وادارک محیط را نقطه عطفی در موفقیت روابط عمومی های سازمان اعلام وتصریح کرد : روابط عموی در پی آن است با ایجاد رابطه ی منطقی با ذینفعان ذهنیت مثبت در سازمان را در جامعه ایجاد و یا تقویت نماید .

وی همچنین ضمن تشریح مدل پایداری گروهی ، وجوه اقتصادی  ، اخلاقی ، اجتماعی و راهبری و زیست محیطی ، تسری موارد مذکور را جهت پایداری روابط عمومی در سازمان قابل تامل دانست .

مدیرعامل بانک در پایان ضمن قدردانی از روابط عمومی بانک ها و سازمان ها به خاطر حمایت از اهداف و سیاست های سازمان خود جهت معرفی به مشتریان وجلب رضایت ذینفعان اظهار امیدواری کرد روابط عمومی ها بتواند در تحقق اهداف سازمان مطبوع هوشمندانه و هوشیارانه گام بردارند.

برپایه همین گزارش؛ در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر از تلاش های دکتر نتاج به خاطر حمایت های وی از مجموعه روابط عمومی ها تقدیر به عمل آمد .

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: