کد خبر: ۵۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - 02 November 2015
وی در ادامه با تأکید بر اینکه امروز و فردا دمای هوا کاهش محسوسی خواهد داشت، گفت: وضعیت هوا در شهرستان کرج نیمه‌ابری تا ابری در برخی نقاط مه‌آلود و در ساعاتی نیز با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.
هواشناسی استان البرز برای فردا سه شنبه، منفی شدن دمای هوای شهرستان کرج و بارش برف در برخی از شهرستان های استان را پیش بینی کرد.

منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام وضعیت جوی هوای استان، اظهار کرد: امروز، دوشنبه آسمان استان ابری، در پاره‌ای از نقاط مه‌آلود، در بعضی ساعات همراه با بارش باران خواهد بود همچنین در ارتفاعات بارش باران و برف و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه امروز و فردا دمای هوا کاهش محسوسی خواهد داشت، گفت: وضعیت هوا در شهرستان کرج نیمه‌ابری تا ابری در برخی نقاط مه‌آلود و در ساعاتی نیز با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیشینه و کمینه دمای هوای شهرستان کرج را به ترتیب ۶ و صفر درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: فردا کمینه دمای هوا در این شهرستان به منفی یک درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

رحمانیان در ادامه به وضعیت جوی شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: در شهرستان طالقان، نظرآباد و هشتگرد هوا نیمه‌ابری تا ابری در پاره‌ای از نقاط مه‌آلود و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف و وزش باد همراه می‌شود.

دمای هوا در «دیزین» به منفی ۷ درجه سانتی گراد رسید

وی در ادامه افزود: امروز، دوشنبه کمینه دمای هوا در شهرستان طالقان به منفی ۲ درجه سانتی گراد رسیده است.

وی وضعیت هوای شهرستان‌های اشتهارد و فردیس را نیمه‌ابری تا ابری در پاره‌ای از نقاط مه‌آلود و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی کرد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز کمینه دمای هوا در «دیزین» را منفی ۷ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: وضعیت جوی در دیزین نیمه‌ابری تا ابری در پاره‌ای از نقاط همراه با مه و در بعضی ساعات با بارش برف و باران همراه خواهد بود.

رحمانیان در پایان به وضعیت جوی در محور چالوس اشاره کرد و گفت: وضعیت هوا در این محور نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف، در پاره‌ای نقاط مه‌آلود همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود ماکزیمم سرعت باد ۳۶ کیلومتر بر ساعت است.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین بارش برف از شب گذشته در کرج و دیگر شهرستان های استان البرز آغاز شد. در حال حاضر ارتفاعات شهرستان طالقان و محور چالوس سفید پوش شده اند و دمای هوا کاهش محسوسی داشته است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: