کد خبر: ۵۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - 26 October 2015
نیمه اول بازی بسیار سرد و کسل کننده بود و دو تیم تقریبا هیچ شانسی برای گل‌زنی نداشتند. تنها حرکت زیبای این نیمه را تماشاگران انجام دادند که در دقیقه 24 به یاد کاپیتان سابق شعارهایی می‌دادند. این نیمه بدون گل و بدون موقعیت گل به پایان رسید.
 در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پرسپولیس و ملوان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر برنده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولییس و ملوان از ساعت 17:45 به مصاف هم رفتند. حاشیه مهم این دیدار، عدم حضور طارمی در لیست 18 نفره بود و این بازیکن از روی سکوهای ورزشگاه، بازی‌ هم تیمی‌هایش را نظاره گر بود.

نیمه اول بازی بسیار سرد و کسل کننده بود و دو تیم تقریبا هیچ شانسی برای گل‌زنی نداشتند. تنها حرکت زیبای این نیمه را تماشاگران انجام دادند که در دقیقه  24 به یاد کاپیتان سابق شعارهایی می‌دادند. این نیمه بدون گل و بدون موقعیت گل به پایان رسید.

نیمه دوم کمی وضعیت بهتر بود، اما همچنان موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها خلق نمی‌شد. تا این که بالاخره با آمدن محسن مسلمان به جای خالقی‌فر و علی‌پور به جای عالیشاه، حرکات خطرناک پرسپولیس آغاز شد. بعد از چندین موقعیت بسیار خطرناک، روی ضربه قیچی برگردان احمدزاده توپ به علی‌پور رسید و او آن را به راحتی وارد دروازه کرد.

تنها چند دقیقه بعد از گل اول، بنستون با یک حرکت هوشمندانه و توپ گیری از مازیار زارع، با پاشنکو تک به تک شد و به راحتی دروازه قوهای انزلی را باز کرد.

بعد از این گل ملوان تلاش‌هایی برای گل‌زنی کرد، اما هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه سوشا مکانی خلق نشد.

این شکست، ششمین باخت تیم‌های تحت هدایت استیلی به پرسپولیس بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: