کد خبر: ۵۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - 15 October 2015
هنوز علت مشخصی برای کناره گیری یا عزل احتمالی "بیرانوند" از مسئولیت خویش به فضای رسانه ای کشور منتشر نشده است اما به نظر می رسد که چالش های مالی فراروی این بانک سبب کناره گیری"بیراوند" از این مسئولیت شده باشد.
 
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ پرویز احمدی،رئیس هیأت مدیره بانک سرمایه بر اساس تصویب هیأت مدیره و با حفظ سمت به عنوان سرپرست این بانک هم منصوب شد.

پیش ازاین خیرالله بیرانوند،نزدیک به هشت ماه، یعنی  از 26 بهمن ماه سال  93 مدیریت عاملی بانک سرمایه را عهده دار بوده است.

بانک سرمایه درسال 84 و با سرمایه 350  میلیارد تومانی تاسیس شده که از قرار معلوم، 73 درصد سهام این بانک توسط فرهنگیان کشور خریداری شده است.

سهامداران بانک سرمایه مرکب از اشخاص حقیقی و حقوقی  بوده که  اشخاص حقیقی آن متشکل از گروه های مختلف جامعه از جمله فرهنگیان، کارکنان بانک های ملت، رفاه، تجارت، صندوق ذخیره فرهنگیان  است.

بر اساس این گزارش،20 آبان ماه سال گذشته هم با رفتن احمد درخشنده،شهاب الدین غندالی،مدیر عامل کنونی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برای  مدتی به عنوان سرپرست جدید بانک سرمایه معرفی شد که اندک مدتی بعدتر،خیرالله بیرانوند بر صندلی مدیریت عاملی این بانک تکیه زد.

هنوز علت مشخصی برای کناره گیری یا عزل احتمالی "بیرانوند" از مسئولیت خویش به فضای  رسانه ای  کشور منتشر نشده است  اما به نظر می رسد که چالش های مالی فراروی این بانک سبب کناره گیری"بیراوند" از این مسئولیت شده باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: