کد خبر: ۵۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - 24 September 2015
مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با بیان اینکه هنوز بخش عمده‌ای از سواحل این استان در تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی است، گفت: تاکنون ١٤ حکم تخریب سازه‌های غیرمجاز اجرایی شده و این روند ادامه دارد‌.
به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، عملکرد‌ اداره کل‌ بنادر و دریانوردی استان مازندران در نیمه اول امسال در بخش تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر‌ از رشد ٨ درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است‌.

مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به کاهش واردات نفتی به بندر نوشهر در سال جاری‌ اضافه کرد‌: امیدواریم با ساخت ترمینال نفتی با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، شاهد افزایش ظرفیت تخلیه مواد نفتی در بندر نوشهر باشیم‌.

تاتینا با اشاره به ضرورت احداث راه دسترسی تصریح کرد‌: با احداث راه دسترسی بندر به کمربندی‌ مشکلات ترافیکی ناشی از تردد کامیون‌ها در سطح شهر مرتفع و زمینه توسعه همه جانبه بندر به عنوان تنها قطب اقتصادی  منطقه فراهم خواهد شد‌.

‌مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران تهیه و نصب دو باسکول در ورودی‌های بندر را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای کاهش مشکلات ترافیکی و تسهیل ورود و خروج کامیون ها به محوطه بندر برشمرد‌.

‌وی برداشتن دیوارهای بتنی ضلع های جنوبی و شرقی بندر نوشهر را در راستای ایجاد فضای مناسب برای شهروندان و افزایش تعامل بندر با شهر عنوان کرد‌.

‌تاتینا ساماندهی سواحل استان مازندران را از اولویت‌ها‌ برشمرد و بیان کرد‌: با همکاری مسئولان ارشد اجرایی و قضایی استان اقدامات خوبی برای آزادسازی سواحل و تخریب سازه‌های غیرمجاز دریایی صورت گرفته، ولی‌ هنوز بخش عمده‌ای از سواحل به ویژه در غرب استان در تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی است.

‌وی افزود‌: با حمایت قاطع مسئولان ارشد اجرایی و قضایی استان تاکنون ١٤ حکم تخریب سازه‌های غیرمجاز اجرایی شده و این روند ادامه دارد‌.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: