کد خبر: ۵۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - 17 September 2015
معاون فروش و خدمات مشركین شركت توزیع نیروی برق استان كردستان از قرار گرفتن وسایل برقی مشتركین خانگی تحت پوشش بیمه خسارت از سوی شركت بیمه ی طرف قرارداد خبر داد.
 معاون فروش و خدمات مشركین شركت توزیع نیروی برق استان كردستان از قرار گرفتن وسایل برقی مشتركین خانگی تحت پوشش بیمه خسارت از سوی شركت بیمه ی طرف قرارداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شركت توزیع نیروی برق استان كردستان محمد مراد زرنشان گقت: براساس قرار داد منعقد شده بین شركت توانیر و بیمه پارسیان تمامی وسایل برقی مشتركین خانگی تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند تا در صورت بروز اتصالی و حوادث ناشی از نوسانات برق مشمول دریافت خسارت شوند.

وی افزود: براساس این قرارداد كه از ابتدای سال  جاری منعقد شده است، چنانچه هر یك از مشتركین خانگی به علت نوسانات جریان الكتریكی دچار ضرر و زیان شوند می توانند در اسرع وقت ضمن مراجعه به نمایندگان و متولیان امر در شهرستان های تابعه با ارائه اسناد و مدارك، نسبت به اعلام ضرر و زیان و همچنین و دریافت خسارت ناشی از آن، اقدام کنند.

زرنشان هدف از اجرای این طرح فراگیر را جبران خسارت وارده به مشتركین بخش خانگی و در راستای تكریم ارباب رجوع ذکر كرد و گفت: امید است با تسهیل و تسریع در اجرای فرایند مذكور، بیش از پیش، رضایت مشتركین در بخش خانگی اعم از شهری و روستایی جلب شود.

وی ادامه داد: به منظور آموزش و توجیه متولیان خسارت لوازم خانگی در مدیریت توزیع برق شهرستان های تابعه جلسه ای با سرپرستی بیمه پارسیان در استان برگزار شد و طی آن فرایندهای اجرای كار تشریح و ارائه شد و از این رو شهرستان ها آماده پذیرش مشتركین در این موضوع هستند.

گفتنی است استان كردستان دارای ۵۷۰ هزار مشترك است كه بیش از ۸۵ درصد آنها در بخش خانگی هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: