کد خبر: ۵۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - 15 September 2015
مدیر سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بانک سرمایه به‌منظور گسترش همکاری‌های فی‌مابین و ارائه خدمات متقابل و بهره‌مندی طرفین از توسعه این مراودات، تفاهم‌نامه‌ همکاری با این سازمان منعقد کرد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: ابراهیم جلیلی افزود: ایجاد تسهیلات، ارائه راهکارهای نوین در حوزه پرداخت حمل و نقل عمومی، ارائه خدمات مشتاق‌سازی و تخفیف به شهروندان، صدور انواع ضمانت نامه و گشایش انواع اعتبار اسناد، همکاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های بزرگ و ارائه خدمات الکترونیکی نوین، از مفاد اصلی تفاهم‌نامه بین منطقه آزاد و بانک سرمایه است.

جليلي گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو همواره به منظور تامین و حفظ سرمایه‌گذاران تلاش کرده و در این باره پیگیر اخذ خدمات بهینه و نوین از بانک‌ها و بیمه‌ها است.

وي افزود: علاوه بر آن تلاش سازمان منطقه آزاد ماکو بر این است که بتواند با همکاری این بخش‌ها، زمینه‌های ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و با هزینه تمام شده پایین‌تر را به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم کند.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: با امضاء این تفاهم‌نامه به‌زودی شاهد افتتاح شعبه و نصب دستگاه‌های خودپرداز و خود دریافت این بانک در منطقه بوده و امیدواریم این بانک نیز با ارائه خدمات مطلوب به رشد و توسعه اقتصادی منطقه کمک کند.

جليلي گفت: این سازمان نیز آماده هرگونه همکاری با بانک‌ها و بیمه‌ها به منظور رشد شاخص‌های اقتصادی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: