کد خبر: ۵۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - 15 September 2015
این هیات تجاری بازرگانی در بدو ورود به استان البرز از مجتمع بزرگ تولیدی صنعتی ماموت سازنده انواع تریلر، کشنده ها، کانکس، اتاق ایزوله و خانه های پیش ساخته دیدن کرد.
 رییس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان البرز از ورود هیات 75 نفره تجاری و بازرگانی کشور اوکراین به این استان خبر داد.

رحیم بنامولایی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این هیات تجاری بازرگانی در بدو ورود به استان البرز از مجتمع بزرگ تولیدی صنعتی ماموت سازنده انواع تریلر، کشنده ها، کانکس، اتاق ایزوله و خانه های پیش ساخته دیدن کرد.

وی اظهار کرد: بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی دیگر، برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان اوکراینی و استان البرز از برنامه های این هیات خارجی است.
بنامولایی گفت: پس از برگزاری نشست های تخصصی تفاهم نامه های همکاری بین هیات اوکراینی و اتاق بازرگانی البرز امضا می شود.

رییس اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی ایران مستقر در مشکین دشت استان البرز از برنامه های این هیات خارجی است.

هیات تجاری و بازرگانی اوکراین متشکل از مسوولان و کارشناسان شرکت های صادر کننده غله، خدمات حمل و نقل و کشتیرانی، خدمات ساختمان و بناهای پیش ساخته، تولید انسولین، سازه های فولادی، صنایع واکسن سازی، شرکت های طراحی و مجری تجهیزات کارخانه های جواهر سازی به مدت یک روز در استان البرز حضور دارند.

استان البرز با داشتن بیش از چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ یکی از قطب های صنعتی کشور است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: