کد خبر: ۵۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - 10 September 2015
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: برای طی کردن مراحل توسعه یافتگی تا سال 1404 و برای عبور از اقتصاد سنتی به اقتصاد مدرن تعاونی‌ها یکی از بهترین راه حل‌ها برای این تحول است.
محمدعلی سهمانی، در همایش توسعه نقش‌آفرینی زنان تعاونگر در کارآفرینی و اشتغال با بیان این مطلب افزود: اهمیت نقش تعاون به عنوان یکی از بخش‌های مهم اقتصادی کشور بر فردی پوشیده نیست. این بخش به عنوان بسترساز توسعه اقتصادی، اجتماعی‌ و حتی سیاسی و فرهنگی باید بیشتر مورد توجه باشد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه در حال حاضر 88 درصد تأمین مالی فعالان اقتصادی از طریق سیستم بانکی انجام می‌پذیرد، افزود: امیدواریم با رفع تحریم‌ها، ورود سرمایه‌گذاران خارجی و همچنین آزادشدن پول‌های بلوکه شده به سیستم اقتصادی کشور، شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در اقتصاد کشور باشیم.

سهمانی با تاکید بر اهمیت حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور افزود: ارائه تسهیلات به شرکت‌های تعاونی با محوریت مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار از جمله اولویت‌های بانک توسعه تعاون است و بانک از این تعاونی‌ها و کارآفرینی زنان خصوصا به صورت تشکل‌های تعاونی زنان روستایی حمایت می‌کند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: