کد خبر: ۴۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - 09 September 2015
رئیس هیات مدیره بانک سپه با اشاره به حمایت از طرح های تولیدی گفت : فعالیت بانک برای تامین مالی واحدهای تولیدی در قالب تخصیص و اعطای تسهیلات از سال 1392 تا پایان مرداد سال جاری نزدیک به دو برابر شده است.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ سید کامل تقوی نژاد با بیان اینکه مجموعه تسهیلات پرداختی از مرداد 92 تا مرداد امسال به بخشهای مولد اقتصادی 155 هزار میلیارد و 658 میلیون ریال بوده است ، افزود : در سال جاری بیش از 5 میلیارد و 400 میلیون دلار تسهیلات برای تامین مالی طرحهای بزرگ کشور تخصیص داده شده است.

تقوی نژاد اظهار داشت : بانک سپه در دولت یازدهم 120 هزار میلیارد ریال تسهیلات بابت تامین سرمایه در گردش و بیش از 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت به واحدهای تولیدی و مولد پرداخت کرده است.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به تسهیلات تکلیفی پرداختی گفت : به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر رشد تسهیلات تکلیفی پرداخت شده در این مدت نسبت به دوره منتهی به مرداد 93 بیش از دو برابر شده است.

رئیس هیات مدیره بانک سپه مجموعه تسهیلات پرداختی بابت تامین نیاز خانوارها از ابتدای سال 92 تا پایان تیر امسال را 23 هزار و 341 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این میزان تسهیلات پرداختی به خانوارها در سال 93 در مقایسه با تسهیلات پرداختی در سال 91 نزدیک به 4.5 برابر بوده است.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه در کنار دولت برای تحقق اهداف کلان اقتصادی هستیم ، اظهار داشت: بانک سپه پرداخت تسهیلات ریالی برای ایجاد واحدهای مولد را در دستور کار قرار داده و به همین منظور در مقطع فعلی 110 طرح مهم به مبلغ 12 هزار و 570 میلیارد ریال در در حال اجراست.

مدیرعامل بانک سپه به خاطر سالها تلاش، برای کمک به توسعه بخش تعاون در کشور، نشان عالی تعاون چهارمین جشنواره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی را دریافت کرد.

چهارمین جشنواره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی، با عنوان نقش تعاونی های دانش بنیان و تشکل های غیردولتی در توسعه اقتصاد تعاون، شهریور ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: