کد خبر: ۴۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - 07 September 2015
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: خودروهای پلاک این منطقه در ایام تابستان می توانند به مدت یک ماه درسطح استان سیستان و بلوچستان تردد کنند.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: حامد علی مبارکی افزود: مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه در ایام یاد شده از سوی استانداری و فرماندهی نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان جهت رفاه و تسهیل کار شهروندان، تجار و بازرگانان به منظور استفاده از خودروهای خود در ایام تعطیلات تابستانی صادر شده است. 

وی اظهار داشت: دارندگان خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار می توانند با مراجعه به مدیریت گمرک و ارزش افزوده این سازمان و انجام مراحل قانونی و اخذ پروانه تحت عنوان " تسهیلات تابستانی یک ماهه ترددخودرو در سطح استان سیستان و بلوچستان" جهت تردد اقدام کنند. 

وی گفت: خودروهایی که خارج از ضوابط و مقررات نسبت به تردد خارج از شعاع قانونی تردد نمایند خودروی آنان از سوی نیروی انتظامی توقیف می شود. 

طرح تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار در سطح استان سیستان و بلوچستان برای دومین بار اجرا می شود که نخستین بار در ایام نوروز 94 اجرا و با استقبال خوب دارندگان خودروهای پلاک منطقه مواجه شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: