کد خبر: ۴۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - 06 September 2015
استاندار اردبیل:
پست بانک ایران از ابزارهای توسعه در روستاها و مناطق محروم است و می‌تواند عملیات بانکی کشاورزان و خرید تضمینی محصولات آنان را به خوبی انجام دهد.
مجید خدابخش استاندار اردبیل در نشست مشترک با مهندس فرحی مدیرعامل پست بانک ایران و تنی چند از مدیران ستادی این بانک گفت: پست بانک ایران از ابزارهای توسعه در روستاها و مناطق محروم است و می‌تواند عملیات بانکی کشاورزان و خرید تضمینی محصولات آنان را به خوبی انجام دهد.

 وی تصریح کرد: این بانک سابقه درخشانی دارد و دفاتر آن در روستاها نقش مؤثری دارند.

خدابخش تصریح کرد: دفاترخدمات بانکی نیازمند صیانت و توجه بیشتر هستند و از طرفی دیگر جای توسعه زیادی دارند.

استاندار اردبیل اظهارداشت: پست بانک ایران با توجه به زیرساخت‌های مناسب می‌تواند در راستای اقتصاد مقاومتی، کمک خوبی به کشور داشته باشد.

مهندس فرحی نیز در نشست مذکور ضمن تبیین رسالت و اهداف پست بانک ایران گفت: این بانک با بیش از 14هزار نقطه تماس، خدمات متنوع بانکی را درتمامی نقاط کشور ارائه می‌کند و آنچه آن را از سایر بانک‌ها متمایز می‌کند حضور درروستاهاست.

وی افزود: تراکنش بالای خدمات در دفاتر روستائی پست بانک ایران نشان‌دهنده حضور مؤثر این بانک در شبکه بانکی کشور است.

فرحی تصریح کرد: پست بانک ایران در راستای حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدی در دوبخش خرد و کلان تسهیلات پرداخت می‌کند که تسهیلات خرد آن در زمینه‌های اشتغال‌زائی و کارگشائی و ازدواج است و تسهیلات کلان آن هم در زمینه تأمین سرمایه در گردش متقاضیان می‌باشد.

همچنین محمود شیردل مدیرامور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران در این جلسه به تشریح خدمات این بانک به ویژه خدمات نوین الکترونیکی پرداخت.
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: