کد خبر: ۴۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 19 August 2015
بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد بانک توسعه تعاون از سال 88 تاکنون در دستور کار امروز کمیسیون اقتصادی مجلس قرار داشت.
 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان درخصوص تحقیق و تفحص از عملکرد بانک توسعه تعاون از سال 88 تاکنون در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: نمایندگان از توضیحات مدیرعامل بانک توسعه تعاون قانع شدند و این موضوع منتفی شد.

رحیم زارع روز سه شنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد بانک توسعه تعاون از سال 88 تاکنون در دستور کار امروز کمیسیون اقتصادی مجلس قرار داشت.

وی ادامه داد: این تحقیق و تفحص در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات و فرآیند تشخیص گروه های هدف برای تخصیص تسهیلات و چگونگی تعیین میزان تسهیلات میزان منابع و مصارف از دوره 88 تا 92 و چگونگی توزیع منابع بین استان های کشور بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: میزان معوقات بانکی، علل و عوامل عدم وصول معوقات، انطباق شیوه های پرداخت تسهیلات و مصرف منابع با اهداف بانک، شیوه استخدام نیروهای انسانی در شعب بانک و چگونگی حمایت از تعاونی ها براساس شرح وظایف بانک از دیگر محورهای این تحقیق و تفحص بود که توسط هشت نفر از نمایندگان مجلس دنبال می شد.

زارع اظهارداشت: نمایندگان درخواست کننده پس از استماع پاسخ های مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پاسخ های قانع شدند و بنابراین این تحقیق و تفحص منتفی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: