کد خبر: ۴۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 18 August 2015
دکتر صدقی در این نشست ، تلاش بیش از پیش در مسیر سودآوری را یک الزام دانست و افزود: در بازار رقابتی کنونی باید سودآور بود تا بتوانیم تاثیرگذار و ماندگار شویم.
مدیرعامل بانک رفاه در اولین نشست ارزیابی عملکرد مدیریت های امور مناطق، صاحبان اصلی بانک رفاه را جامعه زحمتکش و معظم کارگران و بازنشستگان دانست و اظهار داشت: در قبال مسئولیت خطیری که در این بانک داریم، همگی مسئول هستیم و اگر اهمال و قصور شود،‌ شرعاً و قانوناً مسئول هستیم.

 دکتر صدقی در این نشست ، تلاش بیش از پیش در مسیر سودآوری را یک الزام دانست و افزود: در بازار رقابتی کنونی باید سودآور بود تا بتوانیم تاثیرگذار و ماندگار شویم.

دکتر صدقی ضرورت عمل به بانکداری حرفه ای را یادآور شد و افزود: روسای ادارات امور شعب باید سعی کنند استقلال عمل نسبی در برخی از تصمیمات داشته باشند، ضمن اینکه باید از ستاد مرکزی به عنوان یک مشاور نیز بهره کافی را ببرند. باید خود را در شکل یک بانکدار حرفه ای که سود و زیان برای موجودیت آن حیاتی است، تصویر کنند. مبنای عمل هم باید بیلان کاری و میزان سودآوری در پایان هر دوره باشد. 

مدیرعامل بانک رفاه با تاکید بر تفکر سازمانی، تصریح کرد: تجزیه و تحلیل مهم ترین کار روسای ادارات امور شعب است و این تجزیه و تحلیل باید به صورت ترازنامه سود و زیان ماهانه استخراج و نسبت به رفع نقاط قابل بهبود برنامه ریزی صورت گیرد. 

وی با تاکید بر چابک سازی بانک، مطالبات را یکی از عوامل سودآور نبودن شعب دانست و خاطرنشان ساخت: وصول مطالبات تنها یک فرمول دارد و آنهم پیگیری است. در پرداخت تسهیلات باید تمامی جوانب توسط مسئولان ذی ربط بررسی و قوانین رعایت شود. باید دقت کرد که تسهیلات پرداختی دقیقا در چه زمینه ای صرف می شود. باید ریسک های موجود به صورت دقیق ارزیابی و برای جلوگیری از آن برنامه ریزی صورت گیرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: