کد خبر: ۴۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 16 August 2015
یکی از بیمه شدگان بیمه زندگی و سرمایه گذاری شرکت بیمه معلم که کارمند کارخانه گرانیت آریا در شهرستان میبد بوده است، اواخر سال گذشته دچار سانحه می‌شود.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ بیمه معلم علاوه بر پرداخت خسارت بیمه‌گذار بیمه عمر خود که تنها یک سال از پرداخت حق بیمه‌اش گذشته بود، پرداخت حق بیمه او تا پایان مهلت قرارداد را بر عهده گرفت.

 مدیر  شعبه یزد بیمه معلم در تشریح این واقعه گفت: یکی از بیمه شدگان بیمه زندگی و سرمایه گذاری شرکت بیمه معلم که کارمند کارخانه گرانیت آریا در شهرستان میبد بوده است، اواخر سال گذشته دچار سانحه می‌شود.

روح الله حیدری افزود: بیمه  گذار که از جنگ زدگان غرب کشور و دارای سه فرزند است، حین کار و بر اثر بی احتیاطی یکی از همکاران خود روی نوار نقاله حمل مواد اولیه افتاده و با توجه به گیر افتادن در دهانه ورودی قیف، از ناحیه نخاع دچار آسیب و نهایتا فلج می‌شود.

وی اظهار کرد: پس از تکمیل پرونده این بیمه‌گذار، غرامت از کار افتادگی بر اساس تعهدات بیمه نامه به ایشان پرداخت شد و با توجه به وضعیت پیش آمده حق بیمه نامبرده تا پایان دوره توسط شرکت پرداخت می‌شود.

به گفته مدیر  شعبه یزد بیمه معلم، مسئولان این شعبه برای پرداخت چک خسارت و ابراز همدردی با بیمه‌گذار و خانواده ایشان در منزل او حضور یافتند. در این دیدار شخص بیمه گذار با تشکر از همکاری بیمه معلم در پرداخت به موقع خسارت، اظهار کرد که قصد دارد که سه فرزند خود را نیز تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه‌گذاری  بیمه معلم قرار دهد.

 پرداخت  چک خسارت به بیمه‌گذار از کار افتاده
سرپرست شعبه ساری شرکت بیمه معلم از پرداخت خسارت به یکی از بیمه‌گذاران رشته مسئولیت این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه معلم، حسین یحیی زاده  با بیان این که شخصی سه سال پیش از نماینده بیمه معلم در رامسر یک فقره بیمه‌نامه مسئولیت خریداری کرده است،‌ گفت: این شخص به شغل ساخت و ساز مسکن مشغول بود و پیش از آن از بیمه‌نامه مسئولیت استفاده نمی کرد، اما با راهنمایی‌های نماینده بیمه معلم مجاب شد که این بیمه‌نامه را خریداری کند.

وی  ادامه داد: از سه سال پیش تا کنون بیمه‌نامه مسئولیت این بیمه گذار تمدید میگردید تا این که متاسفانه ایشان در نیمه مرداد سال 1392 دچار سانحه شد.

به گفته یحیی زاده، این بیمه‌گذار در اثر سقوط از ارتفاع قطع نخاع و از کار افتاده شده است.
سرپرست  شعبه ساری شرکت بیمه معلم با اشاره به این که روند بررسی پرونده این حادثه در محافل قضایی کمی به طول انجامید، اظهار کرد:از زمان تکمیل پرونده در 22 تیرماه امسال تا زمان پرداخت خسارت به بیمه‌گزار حدود یک هفته زمان صرف شد.

حسین یحیی زاده  همچنین اعلام کرد که چک خسارت این بیمه‌گزار در مدت زمانی کوتاه توسط نمایندگان شعبه در منزل ایشان تقدیم شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: