کد خبر: ۴۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 16 August 2015
سرويس همبانک موسسه اعتباري ثامن جهت ارائه کليه خدمات بانکي به مشتريان با حضور مدير حوزه مديريت، معاون طرح و برنامه ، مدير و کارکنان انفورماتيک رونمايي شد.
سرويس همبانک موسسه اعتباري ثامن جهت ارائه کليه خدمات بانکي به مشتريان با حضور مدير حوزه مديريت، معاون طرح و برنامه ، مدير و کارکنان انفورماتيک رونمايي شد.

 به گزارش روابط عمومي در مراسم رونمايي از سرويس همبانک موسسه اعتباري ثامن که در ساختمان آرژانتين برگزار گرديد، معاون طرح و برنامه اظهار داشت:همبانک يکي از سرويس‌هاي حوزه خدمات بانکداري همراه بر بستر USSD است که با مشارکت مديريت انفورماتيک و شرکت ثامن ارتباط عصر راه اندازي شده که بدون نياز به نصب هر گونه نرم افزار، بروي تمامي گوشي‌هاي تلفن همراه و صرفاً با وارد کردن سر شماره #6788*قابل استفاده است.

امير صحت در حضور مدعوين به مراسم رونمايي از سرويس همبانک ثامن بيان داشت : سرويس همبانک موسسه اعتباري ثامن، خدمتي نوين در عرصه بانکداري الکترونيک مي‌باشد که به منظور سهولت در ارائه خدمات بانکداري الکترونيکي و افزايش ميزان رضايتمندي مشتريان فعال شده است. مشتريان با استفاده از اين سرويس مي‌توانند  خدماتي نظير انتقال وجه، پرداخت قبوض، دريافت صورتحساب و موجودي، انسداد کارت، مشاهده تسهيلات و  پرداخت اقساط  غيره را استفاده نمايند.

معاون طرح و برنامه با اشاره به امنيت بالاي اين سرويس نسبت به ساير سرويس‌هاي بانکي گفت : عدم پرداخت هزينه زيرساخت ارتباطي توسط کاربران همبانک در مقايسه با پرداخت هزينه ارسال sms و يا استفاده از GPRS در ساير سامانه هاي بانکداري همراه، سرعت، امنيت و عدم وابستگي به نوع سيستم عامل و گوشي را به دنبال دارد.

وي افزود:استفاده از همبانک هيچ گونه محدوديتي ندارد و تراکنش‌ها در اين سرويس به صورت آني انجام مي‌شود؛ لذا مشتريان در کمترين زمان ممکن امور بانکي خود را در امنيت کامل مي‌توانند انجام مي‌دهند.

صحت در انتها تاکيد کرد: استفاده از اين سرويس بر بستر امن USSD، پياده سازي شده و هيچ گونه اطلاعاتي بروي گوشي همراه ذخيره نخواهد شد. بر اين اساس مشتريان داراي ثامن کارت مي‌توانند با اتصال به سر شماره #6788*  از سرويس‌هاي همبانک ثامن بهره‌مند شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: