کد خبر: ۴۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 10 August 2015
اتحادیه صنایع آلومینیوم به عنوان یک اتحادیه تعاونی سراسری و ملی دارای حجم عظیمی از منابع و ظرفیتها می باشد که باید با بهره گیری همه جانبه از این ظرفیتها سبب رشد خود و افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی گردند .
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست صمیمی با اتحادیه سراسری صنایع آلومینیوم گفت : تعاونیها شرکای تجاری بانک توسعه تعاون هستند و رشد وارتقاء آنها باعث اعتلا وپیشرفت بانک خواهد بود  .

محمدعلی سهمانی مدیرعامل ورئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در نشست صمیمی وتخصصی با اعضاءهیات مدیره این اتحادیه هدف از برگزاری این جلسات را بررسی وضعیت ،مسائل ومشکلات شرکای تجاری خودخواند وافزود :  در این تعاملات ضمن شناسایی مسائل و مشکلات ، هم اندیشی وهمفکری دو جانبه درخصوص  برطرف نمودن  آنها ارائه  می گردد .

سهمانی خاطرنشان کرد : اتحادیه صنایع آلومینیوم به عنوان یک اتحادیه تعاونی سراسری و ملی دارای حجم عظیمی از منابع و ظرفیتها می باشد که باید با بهره گیری  همه جانبه از این ظرفیتها سبب رشد خود و افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی گردند .

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه منابع به عنوان امانت و با هدف تزریق به فعالیت تشکل های تعاونی نزد بانک قرار دارد  افزود : بانک به عنوان امین  وظیفه  خود می داند تا با شناسایی دقیق مشتریان و  سرمایه گذاریهای سود آور علاوه بر  قرار دادن این منابع در مسیردرست و برگشت آنها بتواند دوباره آنهارا به چرخه تولید و اشتغال  برگرداند .  

درادامه این نشست بنی تبار مدیرعامل این اتحادیه  ضمن  تشکر از برگزاری اینگونه جلسات که نشان دهنده رویکرد و نگاه مثبت این بانک به بخش تعاون می باشد  خواستار حمایت بانک  از این اتحادیه در حوزه  ضمانت نامه ها  شد  .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: