کد خبر: ۴۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - 09 August 2015
صنعت بانکداری کشور بیش از هر صنعت دیگر دارای محصولات مدرن است، افزود: در همین راستا ایران کارت به عنوان یک کارت بانکی عضو شبکه بانکی به بازار وارد شده که مشتریان با استفاده از آن خرید سودمندی را تجربه خواهند کرد.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ با توسعه بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور برگشت نقدی به کارت بانکی وارد سیستم بانکی کشور شد.

 با ورود ایران کارت به نظام بانکی کشور مشتریان می توانند از این پس همزمان با خرید بخشی از مبلغ خرید خورد را به صورت برگشت نقدی دریافت کنند.

معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده در نشستی خبری با بیان اینکه، صنعت بانکداری کشور بیش از هر صنعت دیگر دارای محصولات مدرن است، افزود: در همین راستا ایران کارت به عنوان یک کارت بانکی عضو شبکه بانکی به بازار وارد شده که مشتریان با استفاده از آن خرید سودمندی را تجربه خواهند کرد.

عبدالرضا شریفی حسینی ادامه داد: با بهره گیری از ایران کارت علاوه بر اینکه بخشی از مبلغ خرید به صورت برگشت نقدی دریافت می شود مشتریان از امتیاز های تشویقی نیز بهره مند می شوند.

وی در تشریح این مطلب گفت: برگشت نقدی ایران کارت به گونه ای است که فرد دارنده کارت با هر خرید از هر پایانه فروشگاهی یا درگاه اینترنتی عضو شتاب درصدی از مبلغ خرید خود را دریافت می کند.

شریفی حسینی تاکید کرد: امتیاز تشویقی نیز امتیازی است که به ازای هر خرید به فرد اختصاص می یابد و با افزایش آن سطح رنگ کارت تغییر می کند و البته تغییر سطح رنگ به معنای برگشت پول بیشتر است.

به گفته وی، ایران کارت در چهار رنگ آبی، نقره ای، طلایی و پلاتینیوم ارایه شده و هر رنگ معرف درصد برگشت نقدی و امتیاز تشویقی است.

وی با اشاره به راه اندازی پیشخوان مجازی این بانک نیز گفت: نزدیک بودن فاصله فیزیکی به مشتری با در نظر گرفتن خدمات تحویل در محل از اهداف راه اندازی این پیشخوان بوده است و براساس آن خدمت در محل به مشتری ارایه می شود.

معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده با اشاره به راه اندازی همراه کارت و سامانه هدف در این بانک ، اظهار داشت: شخصی سازی خدمات بانکداری الکترونیک پیش نیازی لازم دارد که همان نزدیک بودن به فرهنک و رفتار کاربر برای درک متقابل نیازها و ارایه راه حل مناسب برای وی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: