کد خبر: ۴۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 06 August 2015
تکثیر و توزیع غیر مجاز فیلم های سینمایی آنچنان گسترده و فراگیر شده است که صنعت سینمای ایران را تهدید می کند.
رییس سازمان سینمایی کشور دیشب در گفتگوی خبری ساعت 20 صدا و سیمای گیلان بابیان این مطلب گفت : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصمم است با متخلفان برخورد قانونی کند تاسینماها جان تازه ای بگیرند.

حجت الله ایوبی با اشاره به فعالیت ستاد صیانت و مبارزه با قاچاق فیلم با همکاری نیروی انتظامی افزود : در4 ماه گذشته حدود 3 میلیون سی دی فیلم قاچاق در تهران کشف وامحا شد.
وی گردش مالی سینماها را سالانه 500 تا 600 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این در حالیست که گردش مالی فیلم های قاچاق حدود 5هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

رییس سازمان سینمایی کشور شبکه های موبایلی را یکی از مهمترین رقبای هنر هفتم دانست و افزود : در این شبکه های فیلم های سینمایی به راحتی دانلود و مورد استفاده قرار می گیرد.
حجت الله ایوبی ادامه از راه اندازی ویدئو های درخواستی ( وی. او. دی) در آینده ای نزدیک خبرداد و گفت: مخاطبان می توانند فیلم های سینمایی ازاین شبکه ببینند.

به گفته ی حجت الله ایوبی با راه اندازی این سامانه با همکاری وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با محوریت موسسه رسانه تصویری موجب می شود تا قاچاق فیلم کمتر شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: