کد خبر: ۴۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - 05 August 2015
یک تولیدکننده‌ پازل‌های سه بعدی در ایران، با بیست عنوان اثر از بناهای تاریخی ایران در جشنواره‌ اسباب ‌بازی به معرفی و عرضه‌ محصولات خود پرداخته است.
به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت محصولات فکری آموزشی فرهنگ و تمدن با هدف شناساندن آثار تاریخی ایران، اقدام به طراحی پازل‌های چوبی کرده است.

ابوالفضل رحیمی گفت: در طراحی و عرضه‌ این محصولات، گروه‌های سنی و حداکثر مدت ساخت در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه این پازل‌ها بر اساس مقیاس‌های واقعی که سازمان میراث فرهنگی در اختیار ما قرار داده ساخته می شوند.

وی درباره‌ ویژگی‌های این محصولات گفت: از آنجا که این محصولات براساس مدل ساخته نمی ‌شوند و بی‌ نیاز از چسب هستند با استانداردهای جهانی برابرند ضمن آنکه همراه با سی دی آموزشی و دفترچه ارایه می‌شوند. از طرفی توضیحات محصول، سه زبانه است و مخاطبان امکان انتخاب پازل آسان تا سخت را دارند. از طرفی این پازل ها تنها پازل‌هایی است که براساس معماری ایرانی امکان هلالی شدن و کروی بودن را جهت ساخت گنبدها دارا هستند.

وی در توضیح میزان استقبال عموم از محصولات داخلی گفت: تولیدات شرکت محصولات فکری آموزشی فرهنگ و تمدن اغلب در کنار بناها به فروش می رسند و این پازل‌ها پس از اعتماد سازی توانسته ‌اند مشتریان ثابت داشته باشند. 
برچسب ها: بازی سه بعدی ، پازل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: