کد خبر: ۴۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۴ - 20 July 2015
براون یک کمپانی آلمانی است که در زمینه تولید وسایل الکتریکی بسیار سرآمد بوده و تبدیل به برندی جهانی شده است. دفتر مرکزی این شرکت در کرونبرگ ایم تانوس آلمان قرار دارد و دست مکس براون بنیان گذاری شد.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(برند)؛ براون یک کمپانی آلمانی است که در زمینه تولید وسایل الکتریکی بسیار سرآمد بوده و تبدیل به برندی جهانی شده است. دفتر مرکزی این شرکت در کرونبرگ ایم تانوس آلمان قرار دارد و در سال 1921 به دست مکس براون در شهر فرانکفورت آلمان بنیان گذاری شد. پس از آن براون در سال 1967 توسط شرکت ژیلت خریداری شد. البته امروزه این کمپانی متعلق به شرکت پروکتر اند گمبل بوده و یکی از زیر مجموعه های آن به حساب می آید.

تصویری از شرکت اولیه در فرانکفورت

مکس براون مهندس مکانیکی بود که در سال 1921 تصمیم به احداث فروشگاه کوچک در ارتباط با وسایل مهندسی گرفت. در سال 1929 یعنی 8 سال پس از احداث این فروشگاه کوچک، مکس براون شروع به تولید ست های رادیو نمود و چیزی طول نکشید تا براون به یکی از پیشتازان تولید رادیو در آلمان تبدیل شود. این موفقیت با تولید یکی از اولین رادیو های ترکیبی با دستگاه های ضبط صدا، به استمرار انجامید. اما با وقوع جنگ جهانی دوم کارخانه های فرانکفورت تقریبا نابود شدند و مکس براون مجبور به احیا شرکت خود تنها با 150 کارمند شد اما باز هم توانست به سرعت پیشرفت کند و خود را بالا بکشد. به طوری که در دهه 1950 محصولی را تولید کرد که امروزه سهم بزرگی از شهرت خود را مرهون آن می داند، شیور های الکتریکی! البته این محصول در سال 1938 طراحی شده بود اما تولید آن به دلیل دقفه ای که جنگ جهانی دوم ایجاد کرد، تا سال 1951 به تاخیر افتاد. با فرا رسیدن دهه 70، براون بخش بزرگی از توجه خود را به تولید وسایل خانگی معطوف نمود که به راستی در این زمینه نیز خوش درخشیده است.

محصولات کمپانی براون طیف وسیعی از محصولات را شامل می شوند که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود: شیور ها، محصولات بهداشت دهان که اکنون تحت برند اورال بی تولید می شود، محصولات کنترل سلامت مانند دستگاه های فشار سنج و یا ترمومتر ها، لوازم خانگی مانند قهوه ساز، توستر ها، مخلوط کن، آبمیوه گیری، ساعت های مختلف از نوع دیواری و مچی. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: