کد خبر: ۴۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۴ - 13 July 2015
این موسسه قرار بود در بانک صادرات ادغام شود، اما اعضای هیات مدیره این موسسه نپذیرفته و اقداماتی را که قرار بود انجام دهند، انجام ندادند. بنابراین تعدادی از اعضای هیات مدیره این شرکت بازداشت شده اند.

بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در هشتادویکمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه  پیشاپیش عید فطر را تبریک گفت .

سخنگوی دستگاه قضا پیرامون تخلف موسسات بانکی و تعاونی های اعتباری توضیح داد: ساماندهی موسسات اعتباری و شرکت های تعاونی در دستور کار دولت و قوه قضائیه است. طبق قانون این موسسات باید تحت نظارت بانک مرکزی درآیند. چنانچه طی مدت زمان تعیین شده اقدام نکنند، با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

محسنی‌اژه‌ای درباره تخلف موسسه  میزان هم افزود: این موسسه قرار بود در بانک صادرات ادغام شود، اما اعضای هیات مدیره این موسسه نپذیرفته و اقداماتی را که قرار بود انجام دهند، انجام ندادند. بنابراین تعدادی از اعضای هیات مدیره این شرکت بازداشت شده اند.

 در این زمینه هم بانک مرکزی به دلیل اخلال در نظام اقتصادی و هم سپرده گذاران به دلیل خیانت در امانت از این موسسه شکایت کرده اند. برای این شرکت مدیر تسویه انتخاب شده تا برای بازگرداندن پول مردم اقدام کند.

سخنگوی دستگاه قضا در ادامه از بازداشت افرادی که در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب و توهین به مقدسات کرده اند، خبر داد و اظهار کرد: این افراد توسط نیروی انتظامی و فتا شناسایی و بازداشت شده اند و برخی در حال بازداشت هستند. البته باید گفت کسانی که فکر می کنند از طریق فضای مجازی می توانند اقدامات مجرمانه خود را پنهان کنند، اشتباه می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: