کد خبر: ۴۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۴ - 04 July 2015
انواع و اقسام زمینه های متفاوت هنر هر کدام دارای محیطی گسترده برای فعالیت هستند، یکی از محبوب ترین انواع هنر، هنر نقاشی است که در میان هنر دوستان بسیار پر طرفدار است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(سرگرمی)؛ انواع و اقسام زمینه های متفاوت هنر هر کدام دارای محیطی گسترده برای فعالیت هستند، یکی از محبوب ترین انواع هنر، هنر نقاشی است که در میان هنر دوستان بسیار پر طرفدار است. تا چندی پیش نقاشی های سیاه  قلم، نقاشی های رنگ روغن، انواع طراحی ها و نقاشی با مداد رنگی یا آبرنگ بسیار رایج بودند اما امروزه شاهد نقاشی هایی با استفاده از ابزار های متفاوتی هستیم برای مثال حتی نقاشی با بهره گیری از قهوه ایجاد شده است که طرح هایی بسیار جالب و زیبا نیز خلق می شود.

یکی از جالب ترین روش های نقاشی که بسیار خلاقانه نیز خواهد بود، نقاشی های یک معلم کلاس اول دبستان روی دست خود و سپس مهر آن ها روی کاغذ است! در واقع او از دست خود به عنوان مهر استفاده می کند! نکته جالب تر آن که این معلم با استعداد به قدری سریع نقاشی ها را می کشد که قبل از خشک شدن رنگ ها آن ها را مهر می زند و به خطوط دستش اجازه می دهد تا جزئی از نقاشی شوند. وی این پروسه ی خلاقانه را مهر دستی نامیده است و حتی تمرین های هنری مشابه این را در کلاس هایش 14 سال است که اجرا می کند. پاول همچنین بسیار به موسیقی علاقه مند است و پدرش نیز در این زمینه فعالیت داشته است از این رو آغاز هر روز از کلاس هایش را با نواختن قطعه ای پیانو برای شاگردانش شروع می کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: