کد خبر: ۴۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۴ - 30 June 2015
ارتقای هشت‌ درصدی جایگاه بیمه کوثر در میان مشتریان صنعت بیمه با توسعه سطح مطالعاتی و پژوهشی بازاریابی و نیز ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان کوثر در سراسر کشور تحقق می‌یابد.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛سرپرست مدیریت بازاریابی و مناقصات بیمه کوثر گفت: ارتقای هشت‌ درصدی جایگاه بیمه کوثر در میان مشتریان صنعت بیمه با توسعه سطح مطالعاتی و پژوهشی بازاریابی و نیز ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان کوثر در سراسر کشور تحقق می‌یابد.

 پیمان قربانی اضافه کرد: 200ساعت آموزش بازاریابی عمومی و 45ساعت بازاریابی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به‌صورت حضوری و مجازی برای بازاریابان این بیمه در سال گذشته برگزار شد.

وی ادامه داد: بیمه کوثر در حال حاضر با 168 کارگزار و شرکت خدمات بیمه‌ای در سراسر کشور همکاری می‌کند که در نظر داریم به‌منظور توسعه سطح همکاری با کارگزاران و در نهایت کسب پرتفو ازطریق بازاریابی، تعداد کارگزاران را افزایش دهیم.

قربانی تأکیدکرد: ارائه طرح‌های عملی فروش در رشته‌های غیردرمان و اتومبیل و همچنین تجزیه و تحلیل برخی بیمه‌نامه‌های زیان‌ده در سراسر کشور و شناسایی استان‌هایی که بیمه‌نامه‌های زیان‌ده در آن مکان‌ها به بیمه‌نامه‌های سودده تبدیل شده است ازجمله بسترهای رشد پرتفوی شرکت است.

وی شناخت و اعتماد سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی به بیمه کوثر را عامل برتری شرکت به‌عنوان یکی از پنج ‌بیمه‌گر برتر صنعت بیمه در مناقصات سراسر کشور برشمرد و تصریح‌کرد: با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جدید سال‌جاری در ردیف سه ‌شرکت برتر حاضر در مناقصات بسته‌های بیمه‌ای کشور قرار خواهیم گرفت.

سرپرست مدیریت بازاریابی و مناقصات بیمه کوثر نظارت بر تمدید بیمه‌نامه‌های بیمه‌گذاران بزرگ را از طرح‌های اجرایی شرکت عنوان کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: