کد خبر: ۴۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - 19 June 2015
مديرعامل بانك سرمايه به همراه معاونان و مديران اين بانك در مراسم آغاز به كار رسمي مركز تماس بانك سرمايه كه تحت عنوان"صداي سرمايه" نامگذاري شده است پاسخگوي سئوالات، پيشنهادات و انتقادات مشتريان و شهروندان بودند.

مديرعامل بانك سرمايه به همراه معاونان و مديران اين بانك در مراسم آغاز به كار رسمي مركز تماس بانك سرمايه كه تحت عنوان"صداي سرمايه" نامگذاري شده است پاسخگوي سئوالات، پيشنهادات و انتقادات مشتريان و شهروندان بودند.

در حاشيه اين برنامه خيراله بيرانوند مديرعامل بانك سرمايه با اشاره به ضرورت ارتباط مستقيم مسئولان با مردم و مشتريان اظهار داشت: بسيار خوشحال هستيم كه امروز توانستم با مشتريان بانك سرمايه بي واسطه گفت و گو كنيم و خوشبختانه بيشتر تماس گيرندگان با مركز «صداي سرمايه» از ايجاد چنين فرصتي كه مشتريان و سرمايه گذاران بانك بتوانند مستقيماً با مسئولان گفت و گو و تبادل نظر كنند بسيار خرسند بودند و اين بازخوردهاي بسيار مثبت مسئوليت ما را در خدمت رساني به اين مردم شريف صد چندان مي كند.

بيرانوند تصريح كرد: برنامه تماس مستقيم مشتريان با مسئولان بانك از اين پس به صورت منظم از طريق «صداي سرمايه» به شماره تماس42659 و با حضور مديران عالي بانك و در صورت ضرورت كارشناسان واحدهاي مختلف در طول سال ادامه خواهد داشت كه زمان آن نيز از طريق پيامك به اطلاع مشتريان عزيز خواهد رسيد.  

در اين برنامه دكتر حسن پورشاطري معاون فن آوري اطلاعات بانك سرمايه هم كه به همراه مديرعامل و ديگر مسئولان بانك پاسخگوي مشتريان بود اظهار داشت: ارتباط با مشتري براي ما يك اصل است و به همين دليل مركز ارتباط با مشتريان بانك سرمايه با عنوان «صداي سرمايه» از اواخر سال گذشته دراين بانك راه اندازي و با تجهيز اين مركز به بهترين و پيشرفته ترين تكنولوژي هاي فني و ارتباطي در خدمت مشتريان گرامي است كه انشاءالله در آينده اي نزديك اين مركز با تبديل به يك مركز بانكداري الكترونيك و شعبه مجازي، از جايگاه خاص و ويژه اي براي ايجاد ارتباط و تعامل بين بانك و مشتريان برخوردار خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: