کد خبر: ۴۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - 19 June 2015
دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر از اول تیرماه با نصب بر روی سامانه‌های ez-pay در ایستگاه‌های BRT و مترو به شهروندان تهرانی خدمات گسترده‌تری را ارائه می‌دهد .
دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر از ابتدای تیرماه در ایستگاه‌های مترو و BRT تهران به بهره برداری می‌رسد.

 دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر از اول تیرماه با نصب بر روی سامانه‌های ez-pay در ایستگاه‌های BRT  و مترو به شهروندان تهرانی خدمات گسترده‌تری را ارائه می‌دهد .

بر این اساس، هم اکنون این دستگاه‌ها قابلیت ارائه همه سرویس‌های موجود در خودپردازها را دارد و  به‌زودی امکان خرید و شارژ بلیط بر روی این دستگاه‌ها فعال می شود که شهروندان تهرانی می‌توانند به این روش نیز بلیط خود را تهیه کنند .

بر این اساس، سامانه‌های  ez-payدر راستای سیاست‌های کلان شهرداری تهران، با هدف توسعه حمل و نقل عمومی، رفاه حال عموم، کاهش هزینه‌های چاپ، توزیع و کنترل بلیت و ... با عنوان پروژه بلیت الکترونیک در شهر تهران آغاز به کار کرده است که با توجه به روش استفاده آسان این کارت بلیت ها، مسافران می‌توانند با تهیه کارت‌ها با سرعت بالاتر و به‌ صورت بهینه تر و یکپارچه از خدمات حمل و نقل عمومی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است این کیوسک‌ها در نقاط پرتردد شهری قرار گرفته‌اند و علاوه بر ارائه خدمات فروش و شارژ بلیت الکترونیک، انواع خدمات الکترونیک شهری و  بانکداری الکترونیک را به شهروندان ارائه می‌کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: