کد خبر: ۴۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - 15 June 2015
این بانک در جهت خروج از بنگاه‌داری در نظر دارد 100 درصد سهام خود در شرکت تحقیق و گسترش صنایع معدنی پارس کانی که معادل 50 درصد از سهام شرکت مذکور است را از طریق مزایده بفروش برساند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران، بر استمرار روند خروج بانک از بنگاه‌داری هم‌راستا با سیاست‌های دولت و حمایت از واحدهای تولیدی تاکید کرد.

 اسماعیل لله‌گانی در بازدید از شعب این بانک در استان خراسان شمالی گفت: این بانک در جهت خروج از بنگاه‌داری در نظر دارد 100 درصد سهام خود در شرکت تحقیق و گسترش صنایع معدنی پارس کانی که معادل 50 درصد از سهام شرکت مذکور است را از طریق مزایده بفروش برساند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور پیشگامی بانک صادرات ایران در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصادی ابلاغ شده اقداماتی به اجرا در آورده است که تسریع در خروج از بنگاه‌داری در این ارتباط مد نظر است.

لله‌گانی با اشاره به رویکرد‌های این بانک اظهار داشت: برای اینکه بتوان خدمات مطلوبتر را به مشتریان ارایه دهیم و برای سهامداران ارزش افزوده بهتری ایجاد کنیم، نسبت به استقرار نظام ها، فرایندها و ساختارهای علمی همگام با استانداردها و موازین بین‌المللی اقدام می‌کنیم.

وی افزود: کسب اعتماد و اطمینان بیشتر مشتریان از اهداف این بانک است و در این خصوص تلاش خواهد شد تا کلیه امکانات و قابلیت های بانک در جهت پاسخ به نیاز های مشتریان به‌کار گرفته شود.

لله‌گانی با اشاره به تدوین بسته سیاست اعتباری در بانک صادرات ایران گفت: برای اولین بار تمام دستورالعمل‌های اعتباری به صورت یک مجلد در اختیار تمامی همکاران قرار گرفته است. همچنین دستورالعلمل در معرض دید مشتریان قرار خواهد گرفت تا بتوانند بدون واسطه و از راه‌های قانونی و با شفافیت کامل از تسهیلات بانک استفاده کنند؛ همچنین در آینده نزدیک دستورالعمل ویژه‌ای در جهت وصول مطالبات معوق ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: بانک صادرات ایران برای تجهیز زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و برای تسریع و توسعه خدمات الکترونیکی و بانکداری مجازی خود سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده است تا مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات بانک استفاده کنند و از این طریق هزینه‌های اجتماعی ایاب و ذهاب و زیست محیطی، مصرف کاغذ، ترافیک و هزینه‌های زمان برای مشتریان کاهش یابد.

لله‌گانی اضافه کرد: یکی از مشکلات بانک‌ها شلوغی و تجمیع فعالیت‌ها در شعب است که برای حل این مشکل راهی جز توسعه بانکداری الکترونیکی وجود ندارد بر این اساس می‌کوشیم تا با بستر‌سازی در زمینه بانکداری نوین میزان مراجعات مشتریان به شعب کاهش یابد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: