کد خبر: ۴۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - 13 June 2015
بسکین رابینز بزرگترین فروشگاه زنجیره ای بستنی در جهان است که دفتر مرکزی آن در کانتون، ماساچوست آمریکا قرار دارد. این بستنی فروشی نخستین بار در سال 1945 به دست بارت بسکین و آورین رابینز در شهر گلندیل، کالیفرنیا در آمریکا آغاز به کار کرد.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(برند)؛ بسکین رابینز بزرگترین فروشگاه زنجیره ای بستنی در جهان است که دفتر مرکزی آن در کانتون، ماساچوست آمریکا قرار دارد. این بستنی فروشی نخستین بار در سال 1945 به دست بارت بسکین و آورین رابینز در شهر گلندیل، کالیفرنیا در آمریکا آغاز به کار کرد.

لوگو ی این شرکت بزرگ بسیار جالب است زیرا عدد 31 در آن دیده می شود، به این معنی است که هر مشتری می تواند در هر روز از ماه طعم متفاوتی از بستنی ها را بچشد. این ایده ی جالب در سال 1953 توسط شرکت تبلیغاتی کارسون رابرتز، به بارت و آورین ارائه شد. بسکین و رابینز معتقد بودند مردم باید قادر باشند طعم های مختلف را بچشند تا به طعم مورد علاقه خود دست یابند، قاشق های صورتی کوچک معروف این شرکت نیز به همین منظور ساخته شدند. این کمپانی از سال 1945 تا کنون بیش از 1000 طعم مختلف را برای مشتری هایش به ارمغان آورده است.

این کمپانی با 7300 شعبه، نزدیک 2500 فروشگاه در ایالات متحده و بالغ بر 4800 فروشگاه در سراسر دنیا مدعی بزرگترین فروشگاه زنجیره ای بستنی در دنیا است. این کمپانی در بیش از 50 کشور جهان به فروش بستنی هایش می پردازد. برای مثال می توان از استرالیا، آذربایجان، بحرین، ژاپن، قزاقزستان، لبنان، مکزیک، نپال، سنگاپور، اوکراین، تایلند و ویتنام و بسیاری از کشور های دیگر نام برد. از خلاقیت های مورد توجه این کمپانی میتوان به تهیه طعم های مختلف بنا به سلیقه و عادت های مردم هر کشور اشاره نمود مانند طعم چای سبز، مویز سیاه، لیچی طلایی و نارگیل که ایده ای به واقع جالب است.

در سال 2008 بسکین رابینز منویی کامل محتوی بستنی های خاص را معرفی کرد که ویژه بودن آن به عدم استفاده از هرگونه مواد و اسانس های غیر طبیعی و مصنوعی در تهیه بستنی ها باز می گشت. در همین سال نیز آورین رابینز در سن 90 سالگی در کالیفرنیا فوت کرد. همچنین بسکین رابینز اولین کمپانی بستنی بود که کیک بستنی را به مردم معرفی نمود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: