کد خبر: ۲۰۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 21 April 2022
 

به گزارش شهروند خبرنگار خیلی از بانک ها در برابر پرداخت وام ودیعه مسکن مقاومت می کنند یا متوسل به بهانه های عجیب می شوند.

متن پیام 

سلام من یه مستاجرم و تمام امیدم با توجه به بالا رفتن قیمت سرسام آور اجاره و رهن که واقعا توان مالی رو از ما گرفته همین وام ودیعه بود. الان که کد رهگیری گرفتیم بانکهای ملی، مسکن و سپه که بیشترین مبلغ تسهیلات بهشون تعلق گرفته بود هنوز ۲ ماه از پرداخت تسهیلات بهشون نگذشته که وقتی توی سایت انتخابشون می کنیم، نوشته که امکان انتخاب بانک به علت اتمام تسهیلات وجود ندارد. بانکهای دیگه هم با اینکه سایت نوشته اعتبار دارند وقتی به شعبه مراجعه می کنیم پاسخشون اینه که اعتبار نداریم و سایت برای خودش زده!

اونهایی هم که قبول میکنن میگن باید هر دو ضامن حقوق بگیر اون بانک باشه. واقعا خودشون فکر نکردن توی این شرایط،که ضامن به زور گیر میاد آخه من چطور برم حقوق بگیر اون بانک رو گیر بیارم . به خصوص برای کسایی مثل ما توی شهر غریب هستن و کسی رو نمیشناسن، حقوق بگیر دولتی هم کم دارن. دیگه تمام امیدم به این سایتها و شبکه های خبری هست که بتونن پیگیری کنن تا حداقل شرایط گرفتن این وام تسهیل پیدا کنه. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.

 

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای بانکداری ایرانی، با شماره 09361465211 ، شناسه @bankdari_irani  و "تماس با ما " پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مطالب منعکس شده را مي توانيد در آدرس زير دنبال کنيد: شهروند خبرنگار 

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: