کد خبر: ۱۹۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - 10 December 2021
درآمد تسهیلات بانک صادرات ایران طی دوره عملکرد آبان ماه امسال نسبت به ماه قبل از آن حدود ۱۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش بانکداری ایرانی،  درآمد تسهیلات بانک صادرات ایران طی دوره عملکرد آبان ماه امسال نسبت به ماه قبل از آن حدود ۱۸ درصد افزایش یافته است.

مانده تسهیلات

بر اساس این گزارش عملکرد، مانده اول ماه تسهیلات «وبصادر» طی دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه امسال بالغ بر سه هزار میلیون میلیون ریال اعلام شده است و این رقم برای پایان دوره حدود سه هزار و ۱۱۷ میلیون میلیون ریال محاسبه می‌شود. در ماهی که گذشت، این بانک بورسی مبلغ ۴۱۵ هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخته است و در مقابل آن، حدود ۳۴۴ هزار و ۳۲۴ میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی آن وصول شده است.

درآمد تسهیلات

بانک صادرات ایران طی ماه گذشته بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال درآمد تسهیلات شناسایی کرده و این در حالی است که این رقم برای فعالیت مهر ماه امسال این بانک بیش از ۲۵ هزار و ۵۱۱ میلیارد ریال ثبت شده است. گفتنی است، درآمد تسهیلات «وبصادر» برای دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا پایان آبان ماه بیش از ۲۱۴ هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال اعلام شده است. بیشترین درآمد این بانک بورسی طی آبان ماه امسال همچون ماه‌های قبل از آن به واسطه فعالیت در سه حوزه سایر تسهیلات، خرید دین و فروش اقساطی محقق شده است و هر یک از حوزه‌های مورد اشاره سهم موثری در درآمد ماه گذشته «وبصادر» در اختیار دارند.

مانده سپرده

بانک صادرات ایران طی ماه گذشته بالغ بر هفت هزار و ۵۳۴ میلیون میلیون ریال سپرده سرمایه‌گذاری شده جذب کرده است و در عین حال بیش از هفت هزار و ۳۹۱ میلیون میلیون ریال از سپرده سرمایه‌گذاری شده آن تسویه شده است. طبق اطلاعات جدول زیر، مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده این بانک طی دوره مورد اشاره از مبلغ چهار هزار و ۱۴۸ میلیون میلیون ریال به چهار هزار و ۲۹۷ میلیون میلیون ریال رسیده است.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده

در پایان این گزارش می‌افزاید، بانک صادرات ایران طی آبان ماه امسال بیش از ۳۱ هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال سود به سپرده‌گذاران پرداخته است و این رقم برای دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا پایان آبان ماه مبلغ ۲۰۴ هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال ثبت شده است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: